Spring naar inhoud

Guest's Foto
Welkom,
Guest
Wenst u zich te registreren?


Foto
- - - - -

problemen @ toets


  • Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
15 reacties op dit onderwerp

#1 toco8400

toco8400

    Lid

  • Lid
  • PipPip
  • 20 berichten

Geplaatst 04 april 2012 - 15:58


Sedert een paar dagen werkt mijn @ toets om mijn desktop (windows 7 64bit) niet
meer.
Ik heb al een ander toetsenbord geprobeerd, maar dat helpt niet.
Ook
op het schermtoetsenbord kan ik geen @ meer typen.

In het configuratie
scherm staat de toetsenbordinstelling op Belgisch punt (azerty)

Weet
iemand hoe ik dat kan oplossen?

#2 Kurtt

Kurtt

    Ervaren Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 6452 berichten

Geplaatst 04 april 2012 - 16:15

Bij mij staan deze instellingen, en mijn toetsenbord werkt al jarenlang perfect:

toetsenbord.png

Eventueel mag Engels(Verenigde Staten) weg.

Tip: om @ te kunnen typen moet je eerst de Alt Gr toets indrukken en deze ingedrukt houden, en dan op de knop waar ook @ op staat (het cijfer 2)

- Tientallen tips over Windows én Office vindt u HIER.
- Hoe voeg ik een bijlage toe in mijn bericht? Lees HIER.
- Vraag opgelost? Druk dan op de knop "Markeren als opgelost".


#3 toco8400

toco8400

    Lid

  • Lid
  • PipPip
  • 20 berichten

Geplaatst 04 april 2012 - 16:22

Ook bij mij staat dit zo ingesteld (behalve engels, die is er niet).
Het probleem blijft.
Als ik het niet vind zal ik mijn pc eens moeten formateren denk ik.

#4 Kurtt

Kurtt

    Ervaren Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 6452 berichten

Geplaatst 04 april 2012 - 16:23

Kan de toets defect zijn? Werkt het cijfer 2 op de eerste rij van je toetsenbord waar het @ teken staat?

We kunnen altijd eens scannen op malware, al is de kans erg klein dat het daarmee te maken heeft.

1. Download HijackThis. (klik er op)

Klik op HijackThis.msi en de download start automatisch na 5 seconden.
Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".
Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Als je geen netwerkverbinding meer hebt, kan je de download doen met een andere pc en het bestand met een usb stick overbrengen

Als je enkel nog in veilige modus kan werken, moet je de executable (HijackThis.exe) downloaden.
Sla deze op in een nieuwe map op de C schijf (bvb C:\hijackthis) en start hijackthis dan vanaf deze map.
De logjes kan je dan ook in die map terugvinden.

 [/HR]
2. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten. (lees eerst de rode tekst hieronder!)

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".
Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis. (Bekijk hier de afbeelding ---> Klik hier)

 [/HR]
3. Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert (Kape of Kweezie Wabbit) nagekeken en begeleidt hij jou verder door het ganse proces.

Tip!
Wil je in woord en beeld weten hoe je een logje met HijackThis maakt en plaatst op het forum, klik dan HIER.

- Tientallen tips over Windows én Office vindt u HIER.
- Hoe voeg ik een bijlage toe in mijn bericht? Lees HIER.
- Vraag opgelost? Druk dan op de knop "Markeren als opgelost".


#5 toco8400

toco8400

    Lid

  • Lid
  • PipPip
  • 20 berichten

Geplaatst 04 april 2012 - 16:35

het cijfer 2 en é werken, enkel altgr+2 of ctr+alt+2 werkt niet.

Malware zou ik betwijfelen, ik ben bescherm met bitdefender en doe regelmatig een scan.
Maar ik heb het toch gedaan, je kan nooit weten.

hijackthis.log:
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 17:30:27, on 4/04/2012
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v9.00 (9.00.8112.16421)
Boot mode: Normal
Running processes:
C:\Program Files\BitDefender\BitDefender 2011\Antispam32\pchooklaunch32.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\GPU Tweak\GPUTweak.exe
C:\Users\Chef\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe
C:\Users\Chef\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe
C:\Program Files (x86)\Logitech\LWS\Webcam Software\LWS.exe
C:\Program Files (x86)\Intel\Intel® Rapid Storage Technology\IAStorIcon.exe
C:\Program Files (x86)\Razer\BlackWidow Ultimate\BlackWidowUltimateTray.exe
C:\Program Files (x86)\Logitech\LWS\Webcam Software\CameraHelperShell.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Logishrd\LQCVFX\COCIManager.exe
C:\Program Files (x86)\ASUS\GPU Tweak\Monitor.exe
C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe
C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashUtil32_11_2_202_228_ActiveX.exe
c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\skyrim\TESV.exe
C:\Program Files (x86)\Steam\GameOverlayUI.exe
C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = Preserve
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = Bing
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = 9lives - Gaming Community: games, spelletjes, reviews, previews, charts, releases
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = Bing
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local;<local>
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\PROGRA~2\MICROS~3\Office14\GROOVEEX.DLL
O2 - BHO: Windows Live ID Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: URLRedirectionBHO - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - C:\PROGRA~2\MICROS~3\Office14\URLREDIR.DLL
O2 - BHO: Java™ Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: BitDefender Toolbar - {381FFDE8-2394-4F90-B10D-FC6124A40F8C} - C:\Program Files\BitDefender\BitDefender 2011\Antispam32\IEToolbar.dll
O4 - HKLM\..\Run: [BitDefender Antiphishing Helper] "C:\Program Files\BitDefender\BitDefender 2011\Antispam32\ieshow.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LWS] C:\Program Files (x86)\Logitech\LWS\Webcam Software\LWS.exe -hide
O4 - HKLM\..\Run: [IAStorIcon] C:\Program Files (x86)\Intel\Intel® Rapid Storage Technology\IAStorIcon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Razer Blackwidow Driver] C:\Program Files (x86)\Razer\BlackWidow Ultimate\BlackWidowUltimateTray.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - HKCU\..\Run: [Akamai NetSession Interface] "C:\Users\Chef\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-21-2185359408-237267113-1529377633-1003\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'UpdatusUser')
O4 - HKUS\S-1-5-21-2185359408-237267113-1529377633-1003\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'UpdatusUser')
O9 - Extra button: Verzenden naar OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Verzenden naar OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: &Gekoppelde notities van OneNote - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &Gekoppelde notities van OneNote - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files (x86)\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files (x86)\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O16 - DPF: {140E4DF8-9E14-4A34-9577-C77561ED7883} (SysInfo Class) - https://s3.amazonaws..._4.1.72.0_x.cab
O16 - DPF: {B9BE4AC6-505E-480F-BAC1-35512FBA992F} (EFOcx Control) - http://192.168.1.10:8484/eDVR.cab
O16 - DPF: {BFF1950D-B1B4-4AE8-B842-B2CCF06D9A1B} (Zylom Games Player) - http://game.zylom.co...gamesplayer.cab
O16 - DPF: {CF84DAC5-A4F5-419E-A0BA-C01FFD71112F} (SysInfo Class) - http://content.syste...el_4.4.24.0.cab
O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.ad...Plus/1.6/gp.cab
O18 - Filter hijack: text/xml - {807573E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\OFFICE14\MSOXMLMF.DLL
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AMD External Events Utility - Unknown owner - C:\Windows\system32\atiesrxx.exe (file missing)
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: ASGT - Unknown owner - C:\Windows\SysWOW64\ASGT.exe
O23 - Service: Bonjour-service (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: BrYNSvc - Brother Industries, Ltd. - C:\Program Files (x86)\Browny02\BrYNSvc.exe
O23 - Service: Desura Install Service - Desura Pty Ltd - C:\Program Files (x86)\Common Files\Desura\desura_service.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Google Updateservice (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Google Update-service (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Intel® Rapid Storage Technology (IAStorDataMgrSvc) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel® Rapid Storage Technology\IAStorDataMgrSvc.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\InstallShield\Driver\1150\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: Intel® PROSet Monitoring Service - Unknown owner - C:\Windows\system32\IProsetMonitor.exe (file missing)
O23 - Service: iPod-service (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Logitech Bluetooth Service (LBTServ) - Logitech, Inc. - C:\Program Files\Common Files\LogiShrd\Bluetooth\lbtserv.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Update Service Daemon (nvUpdatusService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NVIDIA Update Core\daemonu.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\Windows\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: Sony SCSI Helper Service - Sony Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Sony Shared\Fsk\SonySCSIHelperService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: NVIDIA Stereoscopic 3D Driver Service (Stereo Service) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\3D Vision\nvSCPAPISvr.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: UMVPFSrv - Logitech Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\logishrd\LVMVFM\UMVPFSrv.exe
O23 - Service: BitDefender Update Server v2 (Update Server) - BitDefender - C:\Program Files\Common Files\BitDefender\BitDefender Arrakis Server\bin\arrakis3.exe
O23 - Service: BitDefender Desktop Update Service (Updatesrv) - BitDefender S.R.L. - C:\Program Files\BitDefender\BitDefender 2011\updatesrv.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: BitDefender Virus Shield (VSSERV) - BitDefender S.R.L. - C:\Program Files\BitDefender\BitDefender 2011\vsserv.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
--
End of file - 12082 bytes

#6 Kurtt

Kurtt

    Ervaren Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 6452 berichten

Geplaatst 04 april 2012 - 16:38



Het logje wordt nagekeken door onze malware-specialisten.
U kunt in tussentijd deze fixit proberen:
Troubleshoot keyboard problems

- Tientallen tips over Windows én Office vindt u HIER.
- Hoe voeg ik een bijlage toe in mijn bericht? Lees HIER.
- Vraag opgelost? Druk dan op de knop "Markeren als opgelost".


#7 kape

kape

    Website Beheerder

  • Website Beheerder
  • 40964 berichten

Geplaatst 04 april 2012 - 18:06

Logje is probleemloos !

Hebben we je goed geholpen? Overweeg eens een donatie aan PC Helpforum.​


#8 clarkie

clarkie

    Super Moderator

  • Super Moderator
  • 21012 berichten

Geplaatst 04 april 2012 - 18:09

Zet je PC eens terug naar een herstelpunt van juist voor je probleem.

Hoe je dat doet lees je hier.

#9 toco8400

toco8400

    Lid

  • Lid
  • PipPip
  • 20 berichten

Geplaatst 04 april 2012 - 18:46

heb dus ondertussen zo ver mogelijk teruggegaan met systeemherstel (2 dagen), het werkt nog altijd niet.

#10 clarkie

clarkie

    Super Moderator

  • Super Moderator
  • 21012 berichten

Geplaatst 04 april 2012 - 18:55



Kan je nog iets verder terug?

Misschien moet je nog aanduiden om ook oudere herstelpunten in beeld te brengen?

#11 toco8400

toco8400

    Lid

  • Lid
  • PipPip
  • 20 berichten

Geplaatst 04 april 2012 - 19:30

heb ik gedaan, maar ik kan niet verder terug, jammer genoeg.
Na het systeemherstel heb ik nog eens gekeken om verder terug te gaan, maar dat gaat dus niet.

#12 Kurtt

Kurtt

    Ervaren Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 6452 berichten

Geplaatst 04 april 2012 - 19:33

- Het schermtoetsenbord heeft niets te maken met je toetsenbord denk ik. Ik vind het raar dat het zelfs softwarematig dus ook niet werkt. Druk je bij het schermtoetsenbord eerst op Alt Gr en dan op de 2? Probeer het schermtoetsenbord uit in je bericht hieronder.

- Kijk ook eens bij Start/Configuratiescherm/Apparaatbeheer. Zie je ergens gele uitroeptekens of vraagtekens bij een van de onderdelen?

- Start eens op in Veilige Modus (constant op F8 drukken tijdens het opstarten). Lukt het daar wel om Alt Gr en 2 in te geven en dus @ op je scherm te krijgen? Als het in veilige modus wel lukt, is er mogelijk een softwareprogramma dat het teken blokkeert.

Bewerkt door Kurtt, 04 april 2012 - 19:36.

- Tientallen tips over Windows én Office vindt u HIER.
- Hoe voeg ik een bijlage toe in mijn bericht? Lees HIER.
- Vraag opgelost? Druk dan op de knop "Markeren als opgelost".


#13 toco8400

toco8400

    Lid

  • Lid
  • PipPip
  • 20 berichten

Geplaatst 04 april 2012 - 19:48

ik weet niet wat er gebeurd is, maar nu lukt het dus wel weer :D.
Ik heb bitdefender verwijderd nadat het een fout gaf, ondertussen 2keer opnieuw opgestart en sinds de laatste keer werkt mijn @ dus weer, zowel op mijn toetsenbord als op het schermtoetsenbord.
Enigste probleem nu is dat ik de nieuwe versie van bitdefender niet kan installeren, maar dat zal wel opgelost raken (hoop ik)

Ik wil jullie allemaal van harte bedanken voor de vlugge en goede reacties

Bedankt :D

Edit: het bitdefenderprobleem is ondertussen ook opgelost :)

Bewerkt door toco8400, 04 april 2012 - 19:56.


#14 Kurtt

Kurtt

    Ervaren Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 6452 berichten

Geplaatst 04 april 2012 - 20:07

Dan zal je anti virus programma het @teken tegengehouden hebben. Misschien ziet je antivirus het @ teken als spam.
Bitdefender zeker behouden, want dat is een zeer goede antivirus.

Ik ben blij voor je dat het opgelost is !

- Tientallen tips over Windows én Office vindt u HIER.
- Hoe voeg ik een bijlage toe in mijn bericht? Lees HIER.
- Vraag opgelost? Druk dan op de knop "Markeren als opgelost".


#15 toco8400

toco8400

    Lid

  • Lid
  • PipPip
  • 20 berichten

Geplaatst 08 april 2012 - 21:12

Gewoon even ter info, mocht iemand anders dit ook tegenkomen:

Het was Asus Gpu Tweak (die bij mijn gtx 680 geleverd is) die het @-teken tegenhoud.
De oplossing is om profiel 2 een andere sneltoets te geven.

Mvg

#16 Kurtt

Kurtt

    Ervaren Lid

  • Lid
  • PipPipPip
  • 6452 berichten

Geplaatst 08 april 2012 - 21:27

Hallo toco4800,

[FONT=&]Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.[/FONT]
[FONT=&]Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…[/FONT]:top:

- Tientallen tips over Windows én Office vindt u HIER.
- Hoe voeg ik een bijlage toe in mijn bericht? Lees HIER.
- Vraag opgelost? Druk dan op de knop "Markeren als opgelost".





0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Over ons

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!