Ga naar inhoud

YouTube geeft geen "mooi" beeld


Aanbevolen berichten

Hallo,

Wanneer ik in Chrome of IE8 naar Youtube surf en ik op een filmpje klik krijg ik een zeer eigenaardig beeld te zien (zie screenshot onderaan). Dit is een tijdje geleden begonnen en was opgelost door Chrome te herinstalleren maar ik zie het net weer verschijnen. Op websites zijn de kleuren wel gewoon normaal, en bij een dvd'tje ook. Lijkt mij hier om een ShockWave issue te gaan? Malware lijkt mij uitgesloten aangezien mijn computer toch ook schoon is lijkt mij. Het kan natuurlijk wel, maar het lijkt mij een zeer minieme kans.

post-27310-1417704853,5179_thumb.jpg

EDIT: Nu gaat het weer even normaal, ... vreemd hoor.

aangepast door doedelzak123
Link naar reactie
Delen op andere sites

maar je geeft aan met IE8 te werken ipv met IE9 ?...

Klopt, ik laat IE9 bewust niet installeren omdat ik 1. IE8 veel prettiger vind werken (heb IE9 namelijk al gehad maar ik heb de update ongedaan gemaakt). en 2. ik heb verschillende malen gehoord dat IE8 veiliger is (Maar heb nooit gecheckt of dit daadwerkelijk zo is aangezien ik zelf toch maar Chrome gebruik.

Verder heeft de laptop WEL alle essentiële en optionele updates!

Gaat het over een merk-pc of over een samengestelde pc ?...

Standaard pc: Acer Extensa 5635G

Speccy: http://speccy.piriform.com/results/fodsjKZAh8gJboduR7ZAmha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Driver opnieuw gedownload maar ik denk dat het de foute was Asus. Als ik nu in normale modus opstart krijg ik eerst het Windows logo met 'Windows Starten" en vervolgens een zwart scherm. Zelfde geldt voor 'opstarten in laatst bekende werkende configuratie', maar ik geraak wel in Windows via veilige modus.

---------- Post toegevoegd om 13:32 ---------- Vorige post was om 13:22 ----------

Het laatste dat ik kan doen is er mijn systeembackup van 12/2011 eroverheen gooien. (Dat is de enige backup die ik nog heb staan...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.