Ga naar inhoud

Geluid werkt alleen via koptelefoon


Gast CR01

Aanbevolen berichten

Ja, dit heb ik allemaal gedaan, alleen start die installatie wizard van Creative Labs-application niet op...

En als ik nu muziek probeer te luisteren via Windows Media Player, komt er een rood kruisje en er staat dat er een probleem is met het afspelen van het bestand, dit was nog niet voor ik die alles heb gedeïnstalleerd. Ik krijg dan deze foutmelding Help voor foutmeldingen bij Windows Media Player

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb de Intel driver geïnstalleerd, en daarna de Creative driver, maar die begint nog steeds niet te installeren.

Geluid werkt nog niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit de laptop af en verwijder de netspanning adapter.

Verwijder de batterij en duw de aan/uit-knop zo'n 5-tal keer na mekaar in.

Plaats de batterij terug in de laptop (indien batterij niet volledig is opgeladen plug je de netspanning adapter ook in) en start opnieuw op...heeft dit een invloed op de problematiek ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, dit helpt ook niet.

Als ik volumemixer opendoe, ziet dit er wel vreemd uit.. Heeft dit misschien ook iets met het probleem te maken?

post-32792-1417704874,2085_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ongeveer 3 weken. Ik denk dat het begonnen was toen ik met mijn koptelefoon muziek aan het luisteren was en toen ik die er had uitgetrokken werkte het geluid niet meer via da speakers. Maar het kan zijn dat het hiervoor ook al niet werkte dus ik weet niet echt wat de oorzaak kan zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.