Ga naar inhoud

schermopties komen steeds terug.


Jerser

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

Ik zit met een heel ambetant probleem. Ik wou er een screen van maken maar dat is niet mogelijk. Dus dat zullen we niet kunnen gebruiken, ik zal het zo goed mogelijk proberen uit te leggen.

Het begon gisteren, ineens kwam er een lichtblauw kadertje op m'n beeld met daarboven een donkerblauwe band met de schermresolutie en onder het lichtblauw kadertje liep er een rode band. In het midden staan verschillende opties zoals, helderheid, reset enz. Ik wil dit wegkrijgen door met de knoppen onder mijn scherm (menu,down,up,auto) te schuiven zodat ik op exit kan gaan staan. Nou dan gaat het kadertje weg na steeds opnieuw te proberen maar daarna komt het steeds terug. Gisteren was het me gelukt om het een paar uur weg te krijgen maar nu is het daar weer! Ik heb al alles geprobeerd en op internet vind ik ook niks. Het ligt waarschijnlijk aan mijn beeldscherm zelf, dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ooh ja het is juist terug, in de rode band staat er een H: (hier staan er cijfers) en daarnaast staat er een V: (hier staan er ook cijfers). Nu ging het vanzelf weg maar meestal lukt dat niet. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want dit is wel erg irritant. Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is het exacte model (merk) en modelnummer van je beelscherm?

Het is een medion, dat weet ik maar het exacte weet ik niet hoe ik dit moet vinden.

Bingo gevonden! Ik ga het hieronder even typen

Merk: Medion

Modelnummer: MD 30217 PG

aangepast door Jerser
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik onderaan de scherm op menu knop

Zoek daar de vreemd R teken en dan kan je terug brengen naar fabriektoestand.

Eeh dat menu is dat daar waar dat tekentje van Windows staat? En dat je dan zo een balkje hebt om iets in te typen? Of heb ik het fout?

Ooh nee soz ik begrijp het al. Vorige keren had ik dit ook gedaan, maar toen kwam het steeds terug. Ik zal eens kijken wat het nu geeft! Ik hou jullie op de hoogte!

aangepast door Jerser
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.