Spring naar inhoud

Guest's Foto
Welkom,
Guest
Wenst u zich te registreren?

Foto
- - - - -

Geen geluid bij afspelen multimedia

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
2 reacties op dit onderwerp

#1 Dvsteela

Dvsteela

Nieuweling

• Lid
  • Pip
  • 2 berichten

Geplaatst 13 april 2012 - 13:33

Hallo,

Ik heb gisteren Windows Service Pack 2 geïnstalleerd op mijn pc, maar nu werkt mijn geluid niet meer (voor het afspelen van liedjes, filmpjes). Systeemgeluiden (aansluiten usb-apparaat, enz.) hoor ik wel nog... Weten jullie hoe ik dit kan oplossen? (Mijn geluidskaart of zo is wel goed geïnstalleerd, luidsprekers liggen niet af, ...)

Merci!
D.

#2 clarkie

clarkie

Super Moderator

• Super Moderator
  • 20965 berichten

Geplaatst 13 april 2012 - 16:36

Controleer eens via start-> configuratiescherm-> geluid of je luidsprekers er op het tabblad afspelen nog als standaard staan.
Via welke software speelt die muziek en filmpjes zich normaal af, Windows media player?
Opent de software zich nog als je muziek en filmpjes afspeelt, maar je hoort niks?

#3 Dvsteela

Dvsteela

Nieuweling

• Lid
  • Pip
  • 2 berichten

Geplaatst 13 april 2012 - 18:14

Hallo!

Ik had dat al terug op standaard gezet en dat werkte ook niet. Muziek via Spotify en filmpjes via Youtube lukten niet, terwijl ik wel nog gewone 'computergeluiden' hoorde. Maar ik heb via Windows Update de nodige updates geïnstalleerd (er waren er 48 belangrijk terwijl ik gisteren nog maar alles geïnstalleerd had, maar mss komt dat door het installeren van SP2...), en nu werkt m'n geluid weer! :D Toch merci ! D.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Over ons

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!