Ga naar inhoud

Late verbinding


giljom

Aanbevolen berichten

Nadat de PC is opgestart, dan duurd het zeker nog 3 minuten voordat ik verbinding krijg met internet,Telenet

Als ik op herstelling diagnose druk , dan repareren dan heb ik onmiddellijk verbinding, en dan gaat. Het voor de rest vande dag uitstekend, wie kan mij helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar netwerkcentrum

Klik op Netwerkverbinding beheren

Klik op Lan en dan met de rechtermuisknop op eigenschappen.

Vink uit TCP/IPv6

Werkt het dan nog niet goed.

Klik op TCP/IPv4 en dan eigenschappen. (Normaal gezien staat daar Automatisch IP en DNS

Vul dit in:

IP = 192.168.0.10

Subnetmasker = 255.255.255.0

Standaardgateaway = 192.168.0.1

Bij DNS vul je dit in:

208.67.222.222

208.67.222.220

Werkt het dan beter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo als dit laatste zelf in vuldie IP v4 en de die cijfers, dan werkt het zeer goed, mag ik dat zo laten staan, kan dat nergens fout lopen, ik ben daar een leek in, maar ik vertrouw volledig op u, en wat is hetverschil met automatisch toekennen, maar nogmaal mijn dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met automatisch wordt uw IP door Telenet ingevuld.

Met zelf IP adres opgeven kan je tegen Windows zeggen dat hij naar de modem/router moet.

Je mag het zo laten als het beter werkt.

Maar als je later toch overweegt om een extra router aan te schaffen dan kan je best terug naar automatisch gaan.

Dit ook als je draadloos wilt doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.