Ga naar inhoud

Koptelefoon en avi+srt afspelen


Gast EssaJ

Aanbevolen berichten

Ik heb 2 vraagjes:

-Ik heb dj-software op m'n pc maar vroeg me eigenlijk af hoe ik ook met men koptelefoon hierbij kon werken? dat uit men versterker geluid komt en ook uit mn koptelefoon een ander liedje dat op de andere plaat afpseelt bij virutal dj?

-ik heb films avi+srt op mn pc en vroeg me af met welk prog ik dat het beste afspeel?

THx

Link naar reactie
Delen op andere sites

sommige moet je iets vroeger laten beginnen ofzo, drdaat ze niet syncroon staan! en vroeger had ik bs player maar daar kreeg ik teveel pop-ups (reclame-sites) mee waardoor het niet meer leuk was! dit was wel een goed programma

Link naar reactie
Delen op andere sites

u kunt het srt bestand openen met kladblok en zo de tijden manueel aanpassen... maar dat duurt erg lang.

u kunt ook een ander srt bestandje opzoeken om er bij te plaatsen, een die wel synchroon loopt (er zijn veel verschillende soorten versies van bijvoorbeeld 1 film hierdoor klopt een srt niet zo vaak, maar er is er bijna altijd wel 1 die wel klopt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja bijna altijd ! maar niet altijd en met bs player kan je op 1 2 3 u srt bestand een seconde vroeger laten beginnen of 2 of 3 of ... sec vroeger later beginnen. En bij de Pro versie vroeger had ik ook een subtittle editor bij dat ook vrij handig was maar bij BS Player (zowel bij de PRO) kreeg ik veel te veel reclame

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.