Ga naar inhoud

[OPGELOST] Outlook archief importeren in Windows Mail


Aanbevolen berichten

Op mijn nieuwe laptop met Windows Vista probeer ik een Outlook archief file (.pst) te importeren in Windows Mail. Nadat ik Bestand/Importeren/Berichten/Microsoft Outlook heb gekozen krijg ik de volgende foutmelding:

Berichten kunnen niet uit de MAPI-client worden geimporteerd. Er is een fout opgetreden.

En dan ben ik weer terug bij het menu waar ik kan kiezen uit de verschillende mailprogramma's waar ik uit wil importeren. Overigens geeft Microsoft Exchange dezelfde foutmelding. Is er iemand die weet wat hier aan te doen is? Bij voorbaat dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

zijn outlook stond er toen nog op, maar werkte niet meer, das een heel ander verhaal, ik stel voor om outlook op die pc te installeren, dan uw pst file daarin te importeren en dan windows mail deze vanuit outlook te laten importeren, op deze manier werkt het wel, reeds meerdere malen zelf gedaan, mag zelfs een proefversie van outlook zijn want na de import in uw windows mail mag je deze gewoon weer verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.