Spring naar inhoud

Guest's Foto
Welkom,
Guest
Wenst u zich te registreren?

Foto
- - - - -

schermtoetsenbord start steeds op

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
4 reacties op dit onderwerp

#1 baltus2092002

baltus2092002

Lid

• Lid
  • PipPip
  • 17 berichten

Geplaatst 01 mei 2012 - 09:06

Ik heb eens gekeken wat het schermtoetsenbord was, maar nu start deze steeds mee op als ik de computer aanzet. Ik heb gelezen dat dit al eens een issue is geweest bij PC Helpforum en dat dit was opgelost, maar dit stond in het archief en kon ik niet meer bekijken. Graag zou ik willen weten wat de oplossing was. Ik heb al geprobeerd om met Hijjackthis de osk.exe te verwijderen, maar ik zie deze niet staan. Ik hoor graag van U. Vast bedankt

#2 Jion

Jion

Supervisor

• Supervisor
  • 4221 berichten

Geplaatst 01 mei 2012 - 09:16

Hoi Baltus,

Ga naar:

configuratiescherm / toegankelijkheid
Tab muis
Uitvinken muistoetsen

#3 baltus2092002

baltus2092002

Lid

• Lid
  • PipPip
  • 17 berichten

Geplaatst 01 mei 2012 - 13:35

Gekeken, maar zie in Tab Muis geen mogelijkheid om muistoetsen uit te vinken. Heb een aantal Tabs, zoals Knoppen, Aanwijzers, Opties voor aanwijzer, Bladerwieltje en Hardware, maar nergens zie ik iets staan over muistoetsen die uitgevinkt kunnen worden????

#4 Asus

Asus

Super Moderator

• Super Moderator
  • 17591 berichten

Geplaatst 01 mei 2012 - 13:44

Windowstoets samen met letter U induwen --> De computer zonder muis of toetsenbord gebruiken aanklikken --> in het volgende scherm: vinkje weghalen voor Schermtoetsenbord gebruiken, onderaan op Toepassen en OK klikken.
Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...

#5 baltus2092002

baltus2092002

Lid

• Lid
  • PipPip
  • 17 berichten

Geplaatst 01 mei 2012 - 14:07

Perfect, dit was het!!!!! Dit draadje is dus opgelost, heel hartelijk bedankt

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Over ons

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!