Ga naar inhoud

Veranderen Gmail adres Samsung Galaxy S


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik heb sinds 3 maand een Samsung Galaxy S.

Nu, doordat mijn gmail account heel veel spam mails kreeg, heb ik een nieuwe aangemaakt met mijn naam in verwerkt.

1) Deze wou ik nu gebruiken op mijn Samsung, dit is gelukt.. E-mails staan gesynchroniseert met het programmatje op mijn Samsung.

2) Mijn hoofd e-mailadres is mijn oud e-mailadres, dat ik nu heb verwijderd van gmail..

1 probleem: Als ik dit e-mailadres wilt verwijderen (op wat de gsm is geregistreerd), dan slaat mijn smartphone tilt, en zegt hij: Dit is niet mogelijk

Weet er iemand wat ik moet doen aub? Zou graag dit veranderen..

(Stel dat er iemand 5 keer mijn toegangscode verkeerd ingeeft, en erna ook nog.. Kan ik mijn mijn samsung deblokkeren door mijn gmailadres en paswoord in te geven.. Echter bestaat die niet meer in Gmail.

Wat moet of kan ik doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Firedon, Dit heeft te maken met het feit dat jouw oude Gmail-adres op de telefoon staat ingesteld als hoofdaccount. Dit heb je ingevoerd bij het voor de eerste keer opstarten van het toestel. Hieraan zijn de Google Agenda, de Gmail applicatie en de meeste diensten van Google gelinkt. De enige manier waarop je dit ongedaan kunt maken, is helaas door de telefoon te resetten naar de fabrieksinstellingen via Instellingen > Privacy > Standaardgegevens Herstellen. Je kunt het beste eerst via Kies een backup maken van media-bestanden en contacten die je wenst te bewaren. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare

aangepast door Asus
commerciële link verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Alvast bedankt voor het snelle antwoord!

Kies werkt niet op mijn pc, alles loopt vast (heb nogal een trage pc).

Mijn contacten staan opgeslagen op mijn Simkaart? Dit is dan geen probleem toch als ik mijn smartphone formatteer?

Mijn foto's / filmpjes heb ik al op mijn computer kunnen zetten...

En formatteren doe ik?:

Zoals 'Samsung WebCare zegt:

From the main home screen, tap menu


  1. Tap Settings, then Privacy
  2. Tap Factory data reset
  3. Tap Reset phone
  4. Enter your password, then tap Yes to confirm

If that doesn't work, or if your phone is frozen:

  1. Turn the power off. If your Samsung Galaxy S is frozen, pull the battery out and reinsert it
  2. Hold the Volume Down button
  3. Press and release the Power button
  4. You are now presented with a menu that allows for Fastbook, Recovery, Clear Storage, and Simlock
  5. Select Clear Storage by pressing the Volume Down button
  6. Press and release the Power button
  7. Now simply confirm your decision: Volume Up for YES and Volume Down for NO

If you selected YES, all data including third-party applications will be deleted from the Samsung Galaxy S. Once the wipe is complete, the phone will reboot to its factory fresh state.

aangepast door Firedon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een alternatief voor Kies, is inderdaad een backup via de SIM- of SD-kaart. Dat kan door, in de contactenlijst, op de knop links-onder te drukken en te kiezen voor Importeren/Exporteren > Exporteren naar SIM- (of SD-) kaart.

Om ze later weer in te voeren, kan dit via dezelfde manier, maar door te kiezen voor Importeren.

Reset gebeurt inderdaad zoals je hierboven aangeeft.

Met vriendelijke groeten,

Alex

Samsung WebCare

Excuses voor de commerciële link in ons vorige bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Backup gemaakt van Contacten naar sim-kaart & SD-kaart.

Nu een vraagje, is er een mogelijkheid dat ik de applicaties niet kwijtspeel? Zou handig zijn deze te behouden..

Anders moet ik ze opnieuw downloaden...

Kan ik dit alles via een back-up in orde krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Backup gemaakt van Contacten naar sim-kaart & SD-kaart.

Nu een vraagje, is er een mogelijkheid dat ik de applicaties niet kwijtspeel? Zou handig zijn deze te behouden..

Anders moet ik ze opnieuw downloaden...

Kan ik dit alles via een back-up in orde krijgen?

Dit is helaas niet mogelijk: Je zult de applicaties opnieuw moeten downloaden. Mocht je betaalde applicaties hebben aangeschaft, dan zijn deze gelinkt aan het Gmail account dat je gebruikt. Deze kun je dan kostenloos opnieuw downloaden.

Met vriendelijke groeten,

Alex

Samsung WebCare

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.