Ga naar inhoud

Een paar vraagjes!


Aanbevolen berichten

Ik ben dan weliswaar een geoefend gebruiker maar zit toch met een probleem.

Ik zoek een antwoord op volgende vragen:

Mijn PC heeft een capaciteit van 32,9 GB

Vandaag heb ik een back-up gemaakt en nu zijn er nog slechts 2.71 GB vrij!

30.2 GB zijn bezet.

Ik wil graag zo speodig mogelijk twee verouderde, nooit voltooide back-up's uit 2010 definitief van mijn harde schijf verwijderen

(2.29 GB en 68.5 MB)

Tevens kan ik de schijf door gebrek aan vrije capaciteit niet defragmenteren.

Waar kan ik de vandaag gemaakte back-up terug vinden en eventueel ongedaan maken of aanpassen zodat er minder opslagruimte benodigd wordt?

Ik ben dankbaar voor een paar nuttige tips.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Marinus Jan. Welkom op PCH!

De tijd en moeite die u doet om ruimte vrij te maken, kost meer dan een nieuwe harde schijf ;-).

Een harde schijf van 32,9 GB is erg weinig. Voor 30 euro hebt u een veel grote harde schijf waar u veel plezier zal aan beleven! Een nieuwe harde schijf zorgt niet alleen voor meer opslag, ook je pc wordt er sneller door.

Hoe hebt u de backup gemaakt? Via de ingebouwde backup van Windows XP of hebt u een ander programma gebruikt om backups te maken op je pc ?

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

De tijd en moeite die u doet kost meer dan een nieuwe harde schijf.

Een harde schijf van 32,9 GB is erg weinig. Voor 30 euro hebt u een grote harde schijf!

Hoe hebt u de backup gemaakt? Via de ingebouwde backup van Windows XP of hebt u een ander programma gebruikt om backups te maken op je pc ?

De back-up is gemaakt met Windows XP. Voordat ik een nieuwe externe harde schijf ga instaleren, wil ik graag de huidige eerst opschonen. Normaliter is 32,9 GB voldoende voor mij omdat ik geen muziek en films download!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik op de groene start knop.

Klik op Zoeken

Typ nu *.bkf

Bij zoeken zet je C (of de letter van je externe harde schijf)

Klik op Gevanceerd en zet een vinkje dat in alle directories moet gezocht worden

Klik op Zoeken

Nu zou je alle .bkf bestanden moeten kunnen selecteren (via ctrl-a), en dan op delete drukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.