Ga naar inhoud

Beeldscherm => tv-scherm


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik weet niet op mijn topic op de juiste plaats staat, maar men kan maar proberen ...

Ik heb dus vanmiddag een HDMI kabel gekocht voor mijn laptop naar tv te verbinden. Maar wanneer ik dit doe verloopt alles correct maar de bovenste scherm en onderste taakbalk van windows 7 is maar half te zien op tv.

Dit licht waarschijnlijk a/d tv instellingen, maar geen idee waar ik moet zoeken.

Het is een Samsung LCD TV LE26R4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, wat mogelijk kan helpen is het downloaden van een Control Center voor je video kaart. Ik weet dat dit lukt voor Nvidia en AMD.

Daarna zal je in dit Control Center een beetje kunnen "uitzoomen" zodat alles mooi zichtbaar is.

Of dit mogelijk is bij andere video kaarten weet ik niet. Welke video kaart heb je ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, dat zou moeten lukken.

Als je op onderstaande link klikt kom je op de site van NVIDIA terecht. Daar zoek je naar GeForce 100M series (Notebooks).

Drivers - Download NVIDIA Drivers

Ik deed het eventjes voor jou en ik denk dat deze zou moeten werken. (Als je Windows 7-64 bit hebt).

NVIDIA DRIVERS 296.10 WHQL

Normaal gezien levert NVIDIA een Control Center bij hun drivers: dus als je deze hebt, sluit je het scherm/ tv aan en pas via het Control Center de extra beeldscherm opties aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.