Ga naar inhoud

Laptop aansluiten op tv faalt (HDMI)


Aanbevolen berichten

Ha allemaal,

Ik zit met een klein probleempje. Ik heb gisteren een prachtige Samsung UE32EH5000 LED tv aangeschaft en nu wilde ik deze middels een HDMI kabel aansluiten aan mijn laptop. Helaas ging dit niet helemaal zoals ik verwacht had. Wanneer ik de twee verbonden heb, zie ik op mijn tv een zwart licht flikkerend beeld met een klein knipperend wit horizontaal streepje bovenin (zoiets als een cursor). Mijn tv ziet wel dat er iets verbonden is, maar mijn laptop vindt geen ander beeldscherm. Ik heb al geknoeid met windowssymbooltje+p, de resolutie veranderd en anderszins, maar ik kom zelf niet tot een oplossing. Weet iemand waar mijn probleem zit?

Kenmerken van mijn laptop:

post-33548-1417704899,2846_thumb.png

Ik hoop dat iemand me kan helpen! Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je op de tv ook het juiste HDMI kanaal gekozen, want je zal meerdere HDMI aansluitingen vermoed ik.

Heb je op je laptop ook gekozen voor dupliceren?

Ja, kanaal staat goed. De tv reageert ook met een wit streepje. Andere kanaal doet niets wanneer er niets is aangesloten. Bij mijn laptop heb ik alle vormen al geprobeerd, dus ook dupliceren. Helaas gebeurd niets...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Er staat een tweede scherm, maar daar staat VGA bij (zonder vga aangesloten te hebben). Deze is zelfs te zien als er niets aangesloten staat. Wanneer de HDMI kabel is aangesloten veranderd er niets.

Aan de HDMI kabel ligt het niet (denk ik). De tv herkent de kabel namelijk wel. Er staat een wit knipperend streepje in de linkerbovenhoek als ik 'm aangesloten heb. Mijn laptop herkent de tv alleen niet. Maar om een antwoord te geven op je vraag: nee, ik heb geen andere hdmi kabel geprobeerd :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag Namerrak,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.