Ga naar inhoud

pc onderdelen


Aanbevolen berichten

Ik vind het een beetje jammer dat je voor een pc van dit kaliber een goedkope behuizing kiest. Begrijp me niet verkeerd - er is absoluut niets mis met de Sharkoon Vaya, maar voor een pc van 1000+ mag je wel iets meer uitgeven aan een kast, bijvoorbeeld de Bitfenix Shinobi, die nog steeds een goedkope behuizing is, maar al heel wat meer biedt dan de Sharkoon Vaya. Verder kan je gerust kiezen voor de Crucial m4 als SSD, nu zijn de prijzen belachelijk laag en het prestatieverschil merk je niet (in de praktijk).

ik begrijp je maar ik vind het een mooi bedrag en een mooie behuizing en de verzendkosten komen er nog bij dan zit ik nu in totaal op €1.381,71

en als ik mischien geluk heb kan ik de korting van PCH gebruiken zie discussie. maar wel bedankt voor de tip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

1. Een Windows 7 licentie is niet inbegrepen in de goedkopere samenstelling.

2. Assemblage betekent het monteren van alle onderdelen tot één geheel. Alle onderdelen worden met andere woorden in elkaar gezet. Geen enkele van de twee samenstellingen beschikt over assemblage, als je wilt dat de webwinkel jouw computer monteert dan moet je daarvoor extra betalen. Meer info vind je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Een Windows 7 licentie is niet inbegrepen in de goedkopere samenstelling.

2. Assemblage betekent het monteren van alle onderdelen tot één geheel. Alle onderdelen worden met andere woorden in elkaar gezet. Geen enkele van de twee samenstellingen beschikt over assemblage, als je wilt dat de webwinkel jouw computer monteert dan moet je daarvoor extra betalen. Meer info vind je hier.

1. dus als ik je goed begrijp heb ik geen garantie of is er geen product code bij geleverd ?

2. dus ik je goed begrijp heb ik 55 euro korting op de producten die ik bestel ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een samenstelling gedaan op basis van de derder generatie i7 processor "Ivy Bridge"

Processor i7-3770K

8 Gb geheugen

1 TB harddisk

64 GB SSD voor een snelle opstart van de PC

700 Watt voeding

3 GB - GDDR5 Videokaart Radeon HD 7950 met 384 bit interface wat dus zeer snel is.

Windows premnium 64 bits (Ultimate kost 80,84 euro meer)

ik ga toch voor deze samenstelling stegisoft maar ondersteund dit de intel core i7 3770K ? want ik lees de specificaties / kenmerken van het moederbord maar kan intel core i7 nergens vinden weet je dit zeker voordat ik deze gaat bestellen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard biedt Stegisoft's samenstelling voor i7 3770K. Hou er wel rekening mee dat er ook in deze samenstelling geen assemblage en installatie aanwezig is.

(Ondertussen is dit topic zo'n 2 pagina's lang en we weten nog steeds niet wat voor een pc je precies wilt. Wil je dit lijstje even invullen aub?)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.