Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden :hmmmm: dat is alvast goed nieuws.

In apparaatbeheer klik je rechts op het onbekende apparaat en kies

Stuurprogramma's bijwerken, in het volgende venster wat opent kies je Op mijn computer naar stuurprogramma's zoeken

In het venster wat dan verschijnt kies je Ik wil kiezen uit een lijst met apparaatstuurprogramma's op mijn computer

Waarna je iets in de volgende trend zult zien

post-24526-1417704921,6486_thumb.png

Waar bij mij "Cd-rom-station" staat word daar bij jou een driver vermeld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat brengt ons dus ook niet dichter bij een mogelijke oplossing :hmmmm:

In het onderstaande scherm

post-24526-1417704925,9955_thumb.png

Met de knop bladeren navigeer je naar je C schijf en selecteer deze en klik op OK.

Klik dan op volgende en laat eens op deze C schijf naar een driver zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We geven het nog niet op,

Ga via Start naar Uitvoeren en typ in het uitvoervenster msinfo32 en druk op Enter.

Systeeminfo opent, aan de linker bovenkant klik je op Bestand en kies Exporteren.

In het venster wat opent geef je een herkenbare naam bij Bestandsnaam: en klik vervolgens op Opslaan

Voeg het tekstbestand toe in je volgende bericht als bijlage.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je apparaat word wel degelijk vermeld, enkel word er bij vermeld dat er geen driver beschikbaar is.

Weet je zeker dat het probleem nog niet aanwezig was voor je de upgrade uitvoerde?

He zou in ieder geval gaan om een PEX 8609 chip van PLX technologie, nu nog enkel erachter zien te komen in welk onderdeel of delen deze zit in jou systeem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-5468-1417704926,8517_thumb.jpgIk dacht dat er in RocketU 1144A wel een chip zit van plx technologie. Zie mijn afbeeldingen in de eerste discussies. Ik heb de web site van highPoint bezocht en daar een driver gevonden. geinstalleerd en blijkbaar is het een verouderde driver. Er staat een uitroepteken bij apparaatbeheer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.