Ga naar inhoud

'Camera not found' probleem met ingebouwde webcam acer.


EricL

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een acer aspire 7720 (laptop) en het probleem gaat voornamelijk om het volgende ;

Ik probeerde laatst op skype mijn webcam aan te doen, maar er werd aangegeven dat er geen webcam was aangesloten, wat raar is omdat ik een ingebouwde webcam heb.

Toen ik probeerde Acer Crystal Eye webcam te openen kwam er het volgende te staan ' Camera not found'

Wie weet hier een oplossing voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Hallo, ik heb een acer aspire 7720 (laptop) en het probleem gaat voornamelijk om het volgende ;

Ik probeerde laatst op skype mijn webcam aan te doen, maar er werd aangegeven dat er geen webcam was aangesloten, wat raar is omdat ik een ingebouwde webcam heb.

Toen ik probeerde Acer Crystal Eye webcam te openen kwam er het volgende te staan ' Camera not found'

Wie weet hier een oplossing voor?

Hoi,

Is het probleem al opgelost?? heb sedert een maand ook problemen met webcam en geen enkele actie dak onderneem lukt

In systeembeheer zegt hij dat alles werkt ma als ik hem opstart krijg ik probleem melding zoals jij

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.