Ga naar inhoud

windows 8 geen internet en geen geluid


Aanbevolen berichten

hallo ik heb windows 8 geinstaleerd op vmware player maar ik heb geen internet en geluid weten jullie mischien hoe ik dit probleem kan verhelpen. hij zegt : windows did not detect a properly installed network adapter.if you have a network adapter, you wil need to re-install the driver ( het internet ) en bij het geluid zegt bijna het zelfde weten jullie mischien hoe ik dit kan verhelpen. ja ik weet dat dit nog maar een developer is maar ik zou wel graag op het

internet en geluid hebben. ik heb een 50GB harde schijf ( virtueel natuurlijk ) 2 processoren en 2GB ram.

ik hoop op een snelle antwoord

vriendelijke groet.

poonkje112

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe staat je netwerkkaart ingesteld? De meest eenvoudige manier van werken, is je kaart op bridged plaatsen. Op deze manier krijgt je virtuele machine een ip-adres van je router.

gedaan maar ik heb een driver nodig en dan nog een vraag hoe herinstaleer ik die driver ( windows 8 staat in taal engels )

aangepast door poonkje112
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.