Ga naar inhoud

te heet soms 100 graden celsius!


Aanbevolen berichten

ik heb nu al 1,5 jaar een hp 4180-sd. ik heb altijd al last gehad van een (veel) te warme laptop. ik heb zelfs al 3x overheat gehad, maar als je alleen dingen doet als op het internet zitten en muziek luisteren is de laptop al 55-65 graden. ik heb al gekeken of er stof in de laptop zat maar er zat (bijna) geen stof in! nu zet ik de laptop ALTIJD net over het randje van de tafel zodat de cooler wat lucht kan zuigen maar de temperatuur blijft belachelijk hoog!

zou iemand mij kunnen helpen???:argh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

dat gaat een beetje een probleempje worden ... die zit verscholen achter werkelijk alles!

het eerste wat ik moet doen om daar te komen is een laptop een beetje slopen xD nog een ander idee?

hier heb ik nog een speccy logje (laptop staat zo'n 5uur aan met alleen media player en firefox)

---------- Post toegevoegd om 22:33 ---------- Vorige post was om 22:30 ----------

normaal zou ik zelf niet zoveel last hebben van de warmte maar ik heb gehoord dat intel een soort van overklok methode gebruikt als de cpu niet te heet is daar zou ik dus never nooit gebruik van kunnen maken als dit zo blijft!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.