Ga naar inhoud

Computer gaat automatisch in slaapstand


Tukker1

Aanbevolen berichten

Hallo Forum,

Mijn computer gaat steeds vanzelf in de slaapstand. Soms al bij opstarten, voordat je iets kunt in- of afstellen.

Soms doet de pc het 10 minuten en heb dus alle mogelijkheden om de slaapstand uit te schakelen, zoals energiebeheer, benut.

Niets helpt, wat kan ik nog doen?

Groeten Cris

:adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Cris,

bent u zeker dat dit werkelijk slaapstand is? Het kan ook zijn dat je grafische kaart gewooon stuk is.

In het geval dat dit slaapstand is, heb je slaapstand dan via Start> Configuratiescherm> Energiebeheer> Slaapstand

uitgeschakelt?

Sascha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alle mogelijkheden die jij opnoemt, uitgevoerd, maar ik krijg toch iedere keer de melding (klein wit schermpje) dat de pc in slaapstand gaat, hoewel het eigenlijk niet mogelijk zo mogen zijn. Soms komt dat schermpje al bij het opstarten en soms pas na 10 minuten, maar het komt zeker.

Ik zit te denken aan de interne batterij of die er iets mee te maken heeft??

:adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

dat zou kunnen, maar kun je eerst even kijken in je kast of de ventilators niet vuil zijn en er niet té veel vuil stof in je kast ligt, als je dit geprobeerd hebt zou je je CMOS batterij er eens kunnen uithalen en terug opnieuw insteken (opletten dat je zoveel mogelijk aanraking met de batterij vermijd)​.

Sascha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

dat zou kunnen, maar kun je eerst even kijken in je kast of de ventilators niet vuil zijn en er niet té veel vuil stof in je kast ligt, als je dit geprobeerd hebt zou je je CMOS batterij er eens kunnen uithalen en terug opnieuw insteken (opletten dat je zoveel mogelijk aanraking met de batterij vermijd)​.

Sascha

Ik ga het eens proberen, bedankt.

Gr Cris

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.