Ga naar inhoud

Website biedt software aan welke informatie verschaft over alle softwares ?


Aanbevolen berichten

Ik kwam tijdens het zoeken naar beoordelingen over een bepaalde software, terecht op de website http://software.informer.com/

Deze website lijkt me interessant, maar als een waardevolle 'tip' kan ik het momenteel (nog) niet aanreiken.

Men kan vanuit die website een client installeren op eigen PC.

Hoe en wat er allemaal mee wordt bereikt kan ik nog niet beoordelen.

Maar zoals ik meen te mogen begrijpen zou het informatief en evaluerend zijn over vele programma's.

Ik wens het niet zo meteen te te installeren.

Heeft iemand daar reeds ervaring mee ? :questionmark:

Bedankt

aangepast door Merel 469
edit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen ervaring met dit programma, maar als je er meer info wil over lezen kan je hier en hier een Nederlandstalig artikel vinden.

Persoonlijk heb er ik niet meteen behoefte aan: het geïnstalleerde anti-virusprogramma wordt automatisch geupdate, freeware malware-scanners moet je sowieso manueel updaten alvorens je gaat scannen, Windows en Office krijgen hun updates via Windows Update, Java geeft melding, idem voor de software van Adobe...bij Firefox kan je manueel checken of je plug-ins nog up-to-date zijn...de meeste andere programma's (bijvoorbeeld de software van je printer) geven een melding indien er een recentere versie beschikbaar is.

Zolang er geen problemen zijn met de werking van de PC blijf ik ook van de drivers van af: never fix it until it's broken.

Heb je toch behoefte aan een programma dat je software scant dan kan je hier bij Secunia een online scan laten uitvoeren...zo hoef je niets op je systeem te installeren en heb je ook geen programma dat constant mee op de achtergrond draait.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Asus

Het gaat mij meer over de algemene appreciaties, typische problemen, eigenschappen, welke softwares vertonen.