Ga naar inhoud

Bestandsnaam te lang om te verwijderen.


Aanbevolen berichten

Ik heb een Dell Inspiron N7110, met Windows 7 Home Premium, niet dat dit er volgens mij toe doet, maar voor de zekerheid.

Elke keer als ik een bestand wil verwijderen, lukt dit mij niet. Ik heb dit bij reeds meerdere bestanden geprobeerd, maar ook dat lukt niet. Het gaat altijd om een bestand met een giga lange bestandsnaam. En het is ook een .dat bestand, maar weet niet of dat er toe doet. Bij rechtermuis geeft hij alleen de opties: 'Openen', 'aan het menu start vastmaken', 'kopiëren naar' weer. Dus geen eigenschappen, hernoemen of verwijderen. Als ik op 'del' klik, wil hij het bestand niet verwijderen en geeft hij volgende melding weer: 'De bestandsnaam is te lang voor de doelmap. U kunt de bestandsnaam verkorten en het opnieuw proberen, of u kunt een locatie met een korter pad proberen.'

Ook als ik op 'F2' klik (bestand hernoemen) gebeurt er niets. Ik kan ook het bestand niet verplaatsen, enkel kopiëren, maar als ik het kopiër en dan verwijder gebeurt er niets met het originele bestand, aangezien het gekopiërde slechts een snelkoppeling was. Hoe kan ik dit bestand verwijderen?

Ik heb reeds door het zoeken oop dit forum, Unlocker geïnstalleerd, maar als ik met mijn rechtermuis op het bestand klik, krijg ik geen optie dat Unlocker beschikbaar stelt.

aangepast door stefknismyname
Bijkomende informatie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bent u zeker dat u het .dat bestand wil verwijderen? .dat bestanden horen hoogstwaarschijnlijk toe aan een programma. Dat staat voor "database" en dat bestand kan een database zijn waaruit een programma zijn gegevens haalt. Wat is de naam van het bestand?

Als u het bestand echt wenst te verwijderen kan je het proberen te verwijderen met Lockhunter:

http://www.pc-helpforum.be/f303/lockhunter-gebruik-zijnde-bestanden-verwijderen-28059/ (klik erop!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal ik beiden is uitproberen.

Bent u zeker dat u het .dat bestand wil verwijderen? .dat bestanden horen hoogstwaarschijnlijk toe aan een programma. Dat staat voor "database" en dat bestand kan een database zijn waaruit een programma zijn gegevens haalt. Wat is de naam van het bestand?

Als u het bestand echt wenst te verwijderen kan je het proberen te verwijderen met Lockhunter:

http://www.pc-helpforum.be/f303/lockhunter-gebruik-zijnde-bestanden-verwijderen-28059/ (klik erop!)

Ik ben er heel zeker van dat ik dit .dat bestand wil verwijderen, dit behoort toe tot een oudere Windows-versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kurtt, neen, dat is denk ik wel een optie. Het programma dient er eigenlijk toe bestanden meerdere keren te overschrijven en zo te verwijderen. Het wordt denk ik 36 keer overschreven (kan dat??), maar dit kan ook aangepast worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bent u zeker dat u het .dat bestand wil verwijderen? .dat bestanden horen hoogstwaarschijnlijk toe aan een programma. Dat staat voor "database" en dat bestand kan een database zijn waaruit een programma zijn gegevens haalt. Wat is de naam van het bestand?

Als u het bestand echt wenst te verwijderen kan je het proberen te verwijderen met Lockhunter:

http://www.pc-helpforum.be/f303/lockhunter-gebruik-zijnde-bestanden-verwijderen-28059/ (klik erop!)

Lockhunter biedt geen oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.