Ga naar inhoud

Her-installatie Windows XP - SP3 integr8d


narcotrix

Aanbevolen berichten

Heeft iemand een idee waar ik een goeie "how to" tuto of guide vind over her-installatie van "WinXP-SP3 + SATA-drivers integrated" ?

Vooral wat ik - behalve mijn personalia (doc, mails, ...) hmmmm.gif - zeker niet mag vergeten te backuppen (bv de 'inf' folder van windows, etc) ?

Bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bekijk News | DriverPacks.net of nLite - Deployment Tool for the bootable Unattended Windows installation eens. Zelf nog nooit gebruikt maar hier zou je in feite drivers moeten kunnen integreren in de ISO.

LET OP! Downloadlinks naar niet-Microsoft sites en programma's worden slechts gegeven voor uw gemak. Microsoft kan geen resultaten verzekeren of garanderen en is niet verantwoordelijk voor het ondersteunen van het downloaden of de software die u downloadt. Voor deze ondersteuning dient u contact op te nemen met de maker van het programma.

Wat ik zelf overigens backup is de user map. Daar staat eigenlijk alles wel in wat ik nodig heb na herinstallatie. Eventueel de fonts die je los hebt geinstalleerd. Verder kan ik me niets bedenken gezien je de drivers zelf al aangeeft.

aangepast door MicrosoftHelpt
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.