Ga naar inhoud

Laptop voor school


afaan

Aanbevolen berichten

Ik heb niet bepaald een vraag maar ik hoop dat jullie me er mee kunnen helpen

ik moet een laptop aanschaffen voor school en ik wil er eentje voor max 350,000

en ze hebben eisen waar de laptop moet aan voldoen en ik wou vragen of jullie me er mee konden helpen

want ik weet niet precies welk merk goed is en welke niet e misschien kunnen jullie ook een paar laptops aangeven

welke aan deze eisen voldoen zoniet dan welk merk wel goed is

Het apparaat moet aan de volgende eisen voldoen:

  1. OS: Windows (XP, Vista, 7)
    smartphones of tablets voldoen niet
  2. dual band netwerkkaart: 802.11a/b/g/n
  3. accuduur bij gemiddeld gebruik: minimaal 6 uur
  4. intern geheugen: minimaal 2GB
  5. beeldscherm : minimaal 10” /1024x768een goed servicecontract (“Pick up and return” is onvoldoende, met deze service kan uw kind zijn laptop zomaar wekenlang kwijt zijn voor reparatie.)

6. garantie en een goed servicecontract

ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen

Groetjes Afaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag afaan,

welkom op PCH.

Welke laptop voldoet aan jouw eisen?...eenvoudig antwoord: geen enkele...:dong:

Je eisen qua OS: Windows 7 is de huidige standaard, XP en Vista zijn niet meer verkrijgbaar.

Je eisen qua draadloze netwerkverbinding: geen probleem.

Je eisen qua RAM: 4GB is de huidige standaardgrootte.

Je eisen qua scherm: geen probleem.

Je eisen qua service: dat kan, maar dat kost sowieso extra centjes.

Je eisen qua gebruiksduur op batterij: helaas niet realistisch...bij bepaalde merken (bijvoorbeeld Dell) kan je optioneel voor een 9-cell batterij kiezen ipv de standaard 6-cell batterij...deze heeft een langere gebruiksduur.

Je budget: helaas absoluut ontoereikend voor een laptop die voldoet aan jouw eisenpakketje...:dong:

Heeft de school ook mogelijke laptopmerken en types gekoppeld aan deze eisen binnen het voorgestelde budget ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja oke dan maakt het budget niet meer uit kun je me er een paar voorstellen

en kan het een minilaptop zijn van ongeveer 11/12/13 inch?

dus dat zijn de eisen die ik nodig moet hebben alleen dan vertaald?

En welke merken zijn goed voor zo'n laptop

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kan ik je deze Dell XPS 14z aanbevelen: 14" HD scherm, i5 processor, 8 cel batterij, 4GB RAM, 500GB HDD.

Voor een kleine meerprijs van €240 krijg je meteen ook de service die je nodig hebt: 3 jaar Next Day In-Home Hardware Support service .

Totale kostenplaatje: €1039.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo afaan,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.