Ga naar inhoud

wtf waar is taakbeheer naar toe


bart 16

Aanbevolen berichten

hey iedereen

ik heb sinfs kort een klein probleempje ik maak eeen reboot en in eens komen er vele errors als men bureaublad wordt weergegeven. explorer.exe is er daar 1 van=> klasse is niet gerregistreerd dus kan deze comp niet openen en dit gebeurt met vele progjes. nu is het zo ik was van plan om via taakbeheer explorer.exe heel even uit te schakelen omdat dit een belangrijk proces is wou ik heb maar is uit en aan zetten!! maar als ik op ctrl alt delete druk dan krijg ik niks, op men werkbalk als ik om rechter muisknop druk krijg ik ook niks. hen ook al het volgende gdn ==> Uitvoeren.

Typ in het dialoogvenster Uitvoeren de opdracht regedit en klik op OK.

Kies in de Register-editor HKEY_CURRENT_USER >> Software >> Microsoft >> Windows >> CurrentVersion >> Policies >> System.

Kies Bewerken >> Nieuw >> Sleutel, geef deze de naam System en selecteer deze sleutel. Is de sleutel System al aanwezig, dan kunt u deze stap overslaan.

Rechtsklik in een leeg deel van de rechter schermhelft en kies Nieuw >> DWORD-waarde.

Geef de nieuwe DWORD-waarde de naam DisableTaskMgr en open deze door erop te dubbelklikken.

Vul als waarde het getal 00000000 in om Taakbeheer in te schakelen. Sluit de Register-editor en dit lukt ook niet. heb ook al bij uitvoeren gpedit.msc en ok willen doen maar diot commando zeg maar vind hij niet eens. en als ik taskmgr druk bij uitvoeren gaat het ook ni dan krijg ik een error, taakbeheer is uitgeschakelt door de hoofdgebruiker en het gekke is ik ben de hoofdgebruiker. heb echt alles geprobeerd, nu ga ik is zien dak geen last heb van spyware en adware en malware of wie weet een virus!! en als het dan nog niet opgelost is dan voer ik een systeemhertsel uit tenzij jullie nog suggesties hebben. wat zouden jullie doen in mijn plaats want dit is echt niet handig werken heb men pc ook al in de veilige modus opgestart maar daar lukt het ook niet daar heb ik het hetzelfde probleem. kunnen jullie dit probleem oplossen want dit is echt niet leuk meer? Mvg van bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

euhm systeemhertsel ging goed tot ik gereboot heb en de systeemherstel wou uitvoere hij gaf een error!! mmm ben echt eve sprakeloos!! ik denk dat men pc besmet is met spyware,adware,malware,e.d weet iemand hier een goed progje voor ? niet spybot en spyware doctor want dit hielp niet!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer je taakbeheer te herstellen met DIT. Hoop dat het ook bij jou lukt.

Kan je eigenlijk bij een browser geraken om iets te downloaden of zitten je problemen daar ook voor in de weg ? Anders moet je HiJackThis op he PC proberen te krijgen en laten runnen tot je een log hebt. Hang dit in een volgend bericht en dan gaan we op zoek naar al de malware die je (blijkbaar) verwacht aan boord te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met zo’n logje is het duidelijk dat je - spijtig genoeg - heel wat problemen moet hebben. Begin al eens met de volgende stappen.

Download Combofix en zet het op je Bureaublad.

Start Hijackthis op en kies voor 'Do a system scan only'. Selecteer alleen de items hieronder genoemd:

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =

O2 - BHO: (no name) - {330E4FA0-CE48-46EA-B843-D4C03E7B587C} - C:\Windows\system32\avicap3.dll

O2 - BHO: GNX Rolex - {7DEE5BA2-CB70-4BBB-BD94-208BBA8AA6C4} - C:\Windows\drnpfdxlsk.dll (file missing)

O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)

O2 - BHO: free-downloads.net Toolbar - {ecdee021-0d17-467f-a1ff-c7a115230949} - C:\Program Files\free-downloads.net\tbfree.dll (file missing)

O3 - Toolbar: Easy-WebPrint - {327C2873-E90D-4c37-AA9D-10AC9BABA46C} - C:\Program Files\Canon\Easy-WebPrint\Toolband.dll (file missing)

O3 - Toolbar: free-downloads.net Toolbar - {ecdee021-0d17-467f-a1ff-c7a115230949} - C:\Program Files\free-downloads.net\tbfree.dll (file missing)

O4 - HKLM\..\Run: [nqmheosx] C:\Windows\system32\nqmheosx.exe

O4 - HKCU\..\Run: [WinUpdater] "C:\Program Files\winvi\update.exe" /background

O4 - HKLM\..\Policies\Explorer\Run: [2Wpuiu7EEf] C:\Windows\fulqzkls.exe

O9 - Extra button: Net2Phone - {4B30061A-5B39-11D3-80F8-0090276F843F} - Net2Phone -- Communication without borders (file missing)

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Net2Phone - {4B30061A-5B39-11D3-80F8-0090276F843F} - Net2Phone -- Communication without borders (file missing)

O9 - Extra button: Run IMVU - {d9288080-1baa-4bc4-9cf8-a92d743db949} - C:\Users\bart\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\IMVU\Run IMVU.lnk (file missing)

O16 - DPF: {1D4DB7D2-6EC9-47A3-BD87-1E41684E07BB} - http://ak.exe.imgfarm.com/images/nocache/funwebproducts/ei-3/WebfettiInitialSetu p1.0.1.0.cab

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen.

Dubbelklik op Combofix.exe en volg de instructies, aanvaard de disclaimer door y te typen. Tijdens het runnen van de fix, NIET in het venster klikken, want dit zal je pc doen vasthangen.

Wanneer de fix voltooid is en na herstart, zal de log combofix.txt openen.

NOTA: Indien je virusscanner reageert met een melding van een scriptuitvoering, moet je dit toestaan.

Hang het log van Combofix en een nieuw log van HJT aan je volgende bericht. En laat ook eens weten wat je nu al – na deze behandeling – nog aan problemen hebt, zodat we de toestand op de voet kunnen volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb nier rekening gehouden met je links en nu krijg ik volgende error ==> Please help us improve HijackThis by reporting this error

Click 'Yes' to submit

Error Details:

An unexpected error has occurred at procedure: modBackup_MakeBackup(sItem=O9 - Extra button: Net2Phone - {4B30061A-5B39-11D3-80F8-0090276F843F} - Net2Phone -- Communication without borders (file missing))

Error #5 - Invalid procedure call or argument

Windows version: Windows NT 6.00.1904

MSIE version: 7.0.6000.16609

HijackThis version: 2.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Please help us improve HijackThis by reporting this error. Click 'Yes' to submit
Die error mag je doorgeven naar HiJackThis - ter verbetering van hun programma - door YES te klikken. Om ondertussen ook je log te kunnen maken, mag je die 09-lijn van Net2Phone (even) laten voor wat ze is, d.w.z. deze moet je dus niet aanvinken om te fixen. Dat bekijken we later opnieuw. Al de rest mag je wel uitvoeren. Als er nog problemen zijn, lees ik het wel :)
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.