Ga naar inhoud

diverse problemen met traag internet ,trage pc, defragmentatie,..


Aanbevolen berichten

Hoi

de adviezen van ccleaner ,de systeemfouten,en herstel problemen heb ik uitgevoerd,en daarna opnieuw opgestart,maar de pc en internet worden er niet sneller op.(de pc maakt overigens nu wel een net iets adner geluid-maar miniem)

Voor vandaag heb ik t wel even gehad,en ga morgen verder met de hijack this-optie.

Fijne avond iedereen,

bm.silverlake

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo daar ben ik weer.

Ik heb de hijack this gedownload en geinstalleerd nadat ik eerst de waarschuwing van veiligheidsredenen en blokkades had gekregen.

Nu heb ik de "scan"aangeklikt,en ik krijg deze melding:

"You have a particulary large amount of hijacked domains.Its probably better to delete the file itself then to fix each item (and create a back up)

If u see the same ip adress in all reported O1 items, consider deleting your host file wich is located at C:WINDOWS SYSTEM32 drivers etc hosts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en dan heb ik daar nog wat vragen over:

1.Moet ik nu op "ok'klikken bij deze gekregen waarschuwing?En wat gebeurt er dan? Wordt die hele file dan meteen evrwijderd?

2. Hoe komen deze "" dingen"" op de pc? Komen ze mee met gedownloade spelletjes,en zoja welk soort spelletjes?

3.Hoe komen ze er andersop?

4. Uiteraard DE open deur: vooral hoe kom ik er weer vanaf?

Ik kijk met blijdschap uit naar het antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu heb ik de "scan"aangeklikt,en ik krijg deze melding:

"You have a particulary large amount of hijacked domains.Its probably better to delete the file itself then to fix each item (and create a back up)

If u see the same ip adress in all reported O1 items, consider deleting your host file wich is located at C:WINDOWS SYSTEM32 drivers etc hosts.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.