Ga naar inhoud

Updates Windows lukken niet meer


Tjoeptjie

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij misschien helpen met een probleem dat ik eigenlijk al veel te lang heb. Telkens ik mijn laptop opstart, komt er na het welkomstscherm van Windows telkens Updates configureren, sluit uw pc niet af. Vanaf ik dan op mijn bureaublad zit, krijg ik rechts vanonder de opmerking; windows kan niet naar updates zoeken. Sluit ik mijn laptop af, komt er op updates 3 van 3 configureren sluit uw pc niet af.

Nu heb ik met windows al gemaild over dit probleem en zij hebben mij twee linken door gestuurd voor een tooltje te downloaden en het zo te proberen. Tevergeefs.

Nu heeft er vroeger wel McAfee op mijn laptop gestaan, ik heb alles gecontroleerd en heb toch geen verdoken bestandjes meer gevonden.

Weet iemand van jullie misschien hoe dit verholpen kan worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ga naar configuratiescherm / systeembeheer / services

Scroll naar beneden en dan ziet je Windows update en dan met de rechtermuisknop op stoppen klikken.

Ga naar C:\Windows\SoftwareDistribution

Indien je daar DataStore ziet dan de map openen en leeg maken alsmede de map log

Ga naar C:\Windows\SoftwareDistribution

Open de map download en maak het leeg.

Ga dan naar service en met de rechtermuisknop op Windows update en dan starten klikken.

Ga dan naar configuratiescherm / Windows update en laat dan controleren of er een nieuwe update is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.