Ga naar inhoud

Updates Windows lukken niet meer


Tjoeptjie

Aanbevolen berichten

stegisoft

Ik heb het uitgevoerd zoals jij zei, maar als ik op het programma met rechtermuisknop klik krijg ik geen optie om het uit te voeren als administrator.

Heb het daarna is in veilige modus geprobeerd maar dan wou mij pc het niet uitvoeren en gaf nog een foutcode erbij: Er is een fout opgetreden: 0x8007043c

Daarna zag ik op mijn andere pc dat Windows Helpdesk deze link ook al had doorgestuurd...waar ik had op geantwoord dat dit geen effect had.

Grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 2 maanden later...

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Ga naar configuratiescherm - windows updates.

Klik aan de linkerkant op de link geschiedenis van updates weergeven.

Maak nu een lijstje met de KB nummers van welke updates mislukt zijn tijdens de laatste update poging.

Dubbelklik op de mislukte update en noteer de foutcode bij het KB nummer.

Plaats het lijstje met de KB nrs van de mislukte updates en de bijhorende foutcode.

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://speccy.piriform.com/results/ZpDWo6SQcGMgRAWCKjtxiFQ

Er kan niet naar updates worden gezocht

Er is een fout opgetreden tijdens het zoeken naar nieuwe updates voor uw computer.

Fout: Code 80070002 Er is een onbekende fout in Windows Update opgetreden

Dit is hetzelfde als ik helemaal in het begin heb gepost...ik kan zelfs niet zien welke update ik niet kan binnenkrijgen, ik geraak precies niet binnen bij microsoft...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.