Ga naar inhoud

Kan niet ICS gebruiken


Gast Amir Adl Rudbordeh

Aanbevolen berichten

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Wat je nog kan proberen is: Netwerkcentrum openen > Adapterinstellingen wijzigen > Rechtermuisknop LAN-verbinding > Eigenschappen > Selecteer Internet Protocol versie 4 (TCP/IPv4) > Klik vervolgens op eigenschappen > Alles automatische toe laten wijzen.

Doe hetzelfde bij: IPv6-adressen, als het nog niet werkt laat dan even wat weten. Dan zou je het inderdaad zelf in moeten stellen.

Heb je eigenlijk een router/modem staan, waar je in kan komen met een wachtwoord?

Misschien dat dit helpt?

aangepast door Whatdoyouthink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Amir Adl Rudbordeh

Als ik dat doe dan maakt de pc ook geen verbinding met het internet, je kan alleen maar op het internet met een specifiek ip adres en die staat daar nu dus ingevuld. Als ik het op automatisch zet maakt de LAN dus ook geen verbinding met het internet.

Even samengevat:

PC: Kan op internet via LAN (met specifiek ip adres)

Laptop: probeer ik op internet van mijn PC te komen door middel van mijn USB draadloze netwerkontvanger.

-> Probleem: Laptop maakt wel verbinding met de PC, maar kan niet op het internet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Amir Adl Rudbordeh

Het liefst natuurlijk allebei :) maar als alleen de laptop erop zou kunnen draadloos zou dat ook al goed zijn.

Welke router bedoel je? Via de Laptop kom ik wel op mijn pc met het wachtwoord dat ik zelf op de pc heb ingesteld.

Via de pc kom ik op de originele router (waar al het internet vandaan komt) gewoon via de LAN, verder geen naam of wachtwoord voor nodig, moest alleen het ip adres zelf handmatig invullen (de specifieke ip adres dus)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Amir Adl Rudbordeh

Dat USBtje zit op de PC. De laptop heeft inderdaad een ingebouwde draadloze netwerkkaart.

De modem/router zoals jij die hebt getekend heb ik niet tot mijn beschikking, die zit ergens in het gebouw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor draadloze netwerkkaart heeft je laptop? Kijk is bij apparaatbeheer>netwerk adapters

Je kan deze ook proberen te verwijderen via apparaatbeheer (rechtermuisknop je netwerkkaart > installatie ongedaan maken) daarna herstart je, je laptop. En zal hij weer worden geinstalleerd. Verwijder wel eerst alle opgeslagen netwerken via netwerkcentrum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Amir Adl Rudbordeh

Atheros AR9285 Wireless Network Adapter

Heb de installatie ongedaan gemaakt en opnieuw opgestart, hij is nu opnieuw geïnstalleerd, maar nu maakt hij ook geen verbinding meer met de PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.