Ga naar inhoud

D-Link wireless router DI-524


vanwees

Aanbevolen berichten

Ik heb thuis een D-link wireless router DI-524 waarmee ik dikwijls problemen heb om op mijn draadloos netwerk te geraken. Met iPhone/iPad moet ik soms 5 à 10 minuten proberen om op mijn eigen draadloos netwerk te geraken.

Ook zijn er problemen als ik met 2 apparaten (iPhone of iPad en laptop) op het netwerk wil geraken. Alle toestellen maken bij andere draadloze netwerken onmiddellijk verbinding.

Ik zit bij Telenet als provider en heb het standaard abonnement van een goeie €42 in de maand.

Kan iemand mij zeggen wat ik eventueel kan veranderen aan mijn router settings of iets anders?

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tussen modem en DI-524 is er waarschijnlijk ook een switch DES-1000 als ik mij niet vergist.

IK zou de switch eens opnieuw opstarten door de stroom even uit en aan te zetten.

DI-524 is geen router maar een acces-point.

Ik zou overwegen om een echte router te nemen want de uwe werkt op G signaal terwijl tegenwoordig op N signaal is die veel sterker signaal kan geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.