Spring naar inhoud

Guest's Foto
Welkom,
Guest
Wenst u zich te registreren?

Foto
- - - - -

live mail

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
1 reactie op dit onderwerp

#1 kersensap

kersensap

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 41 berichten

Geplaatst 17 september 2012 - 21:58

Ik kan helaas mijn vorige vragen en antwoorden niet meer vinden, maar het gaat om problemen met de Live mail problemen.

Ik heb nog een vraag.Ik zie in het programma overzicht onder LIve essentials nog 11 regels staan met de tekst
"windows live Mesh Active X- besturingselement, is dat goed horen die daaronder te staan ?Ze zijn gedateerd op 10-8/2011. Of hoort er alleen dat programma in de lijst te staan van Windwos live essentials ?
Mijn laptop is van 9 / 2 -2012.

Is het evt ook nog een optie om programma Windows Live Essentials opnieuw te installeren en hoe moet ik dat doen. En gaan mijn gegevens dan niet verloren ????

gr.Kersensap

#2 Asus

Asus

Super Moderator

• Super Moderator
  • 17656 berichten

Geplaatst 18 september 2012 - 05:17

Je kan je topic over Windows Live Mail hier terugvinden...hier kan je lezen hoe je al je topics / berichten kan terugvinden.

Lees ook eventjes de forumregels na als je wil.

Om het overzichtelijk te houden gaat hier dan ook een slotje op.
Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Over ons

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!