Ga naar inhoud

netwerk kaart


misteragga

Aanbevolen berichten

hallo ik heb een vraagje ik heb vandaag door mij neef een nieuwe netwerk kaart

laten inbouwen maar hij haalt de snelheid van 60 mbit niet mij onboard netwerk kaart wel

maar die wilde ik niet meer om dat het maar 100mbps ondersteunde en hij nieuwe kaart die is er in gestoken

1000mbps is wat kan ik hier aan doen??:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo was het ingeschakeld in de bios de tweede heb ik niks aan gedaan die gien van zelf uitgeschakeld met de lan onboard

maar als nog geen goed resultaat waneer de onboard lan op disabled staat en met de onboard lan boot rom.

onboard lan [enabled]

onboard lan boot rom [enabled]

zo staat het op dit moment met de onboard lan en de onboard lan boot rom

onboard lan [disabled]

onboard lan boot rom [disabled]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.