Ga naar inhoud

sinds kort herhaaldelijk blue screen (windows vista)


gstyle01

Aanbevolen berichten

  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Op deze vraag hebben we nog steeds geen antwoord gehad :sad

Kan je het model of type van de laptop eens opgeven?

Je lapotp wordt wel heel warm: processor 71° en moederbord 65°

Dat is niet zo best.

Op welke ondergrond gebruik je de laptop?

Wanneer is de laptop voor het laatst "uitgestoft"?

Te hoge temperaturen van een PC / laptop worden meestal veroorzaakt door een te hoog stofgehalte. Om dit op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.

Neem de tips grondig door en doe het nodige om je systeem stofvrij te (laten) maken…nadien kan je ons dan de nieuwe resultaten van Speccy bezorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zijn de nieuwe resultaten:

http://speccy.piriform.com/results/fDvyQzwLBHThlxiD4CsH3Ua

Hij is wel iets afgekoeld nadat ik er een glazen plaat onder gelegd had.

Ik heb een packard bell easy note maar kan het type niet achterhalen helaas. Hoe kan ik dat zien?

De hardeschijf en processor zijn 3 weken geleden vervangen maar ik heb toen niets gehoord over stof dat er in zou kunnen zitten. Eerlijk gezegd maak hem liever niet zelf open om deze stofvrij te maken dus ik zal hem zeker weer moeten wegbrengen.

En komen de geluids problemen met youtube etc. door mijn laptop die warm is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de mogelijkheid hebt om de fansnelheid te regelen, mag je die zeker nog wat verhogen.

Het geluidsprobleem komt waarschijnlijk van een foute geluidsdriver.

Het bsod komt waarschijnlijk van een foute videodriver.

Aangezien het een PB easynote is, is het best dat we de drivers van de site van PB zelf halen maar daarvoor moet je het juiste model kennen.

Kijk eens op de onderkant van de laptop of er een sticker zit met een streepjescode op.

Daarop zou ook het juiste model of type moeten staan.

Het serienummer (22 cijfers en letters) of het SNID nummer (11 cijfers) kunnen ook helpen en staan eveneens op de sticker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb driver tuner gedownload van de packardbell website en geinstalleerd. Deze geeft aan dat er 28 gedateerde drivers gevonden zijn en dat ik ze dus allemaal moet vervangen.

Ik heb net windows 7 er op laten zetten en ging er eigenlijk van uit dat daar de nieuwste drivers bij meegeleverd zouden zijn. Is het echt noodzakelijk dat ik ALLE 28 drivers vervang? Of alleen voor video en geluid zoals u eerder aan gaf?

Helaas kan ik geen printscreen of snapshot van het resultaat laten zien. Het werkt niet zoals bij speccy dat je de link kunt kopieren en in dit bericht plakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Drivers moet je in principe niet updaten tenzij er problemen mee zijn.

Jij hebt nu problemen met de drivers voor video en geluid en dus volstaat het om enkel deze drivers te bekijken.

Tools zoals driver tuner zijn niet echt aan te raden.

Ze vinden altijd wel een driver om te updaten en echt veilig zijn ze ook niet want meestal installeren ze een of andere extra toolbar in je browser waardoor deze kwetsbaar wordt voor infiltratie door malware en virussen.

Je weet ook niet waar de drivers gehaald worden en of de drivers zelf wel goed zijn.

Negeer de resultaten van driver tuner en verwijder de tool.

Als het gebruik van een dergelijke tool nodig of nuttig is, zullen wij dat wel aangeven en ook doorverwijzen naar een veilige tool.

Op deze vraag heb ik nog geen antwoord gehad.

Aangezien het een PB easynote is, is het best dat we de drivers van de site van PB zelf halen maar daarvoor moet je het juiste model kennen.

Kijk eens op de onderkant van de laptop of er een sticker zit met een streepjescode op.

Daarop zou ook het juiste model of type moeten staan.

Het serienummer (22 cijfers en letters) of het SNID nummer (11 cijfers) kunnen ook helpen en staan eveneens op de sticker.

Kan je het juiste model, het serienummer of het SNID nummer kunnen opgeven, dan zoeken we op de site van PB naar de geschikte drivers.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zowel het serienummer als het SNID nummer geven aan dat het model niet kon gevonden worden :hmmmm:

Je kan hier je nummers ingeven of zelf zoeken in de categorie maar met alleen easynote kom je er niet want er zijn tientallen uitvoeringen.

Weet je nog van welke pagina je die driver tuner hebt gedownload?

Kan je de link daarvoor hier plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.