Ga naar inhoud

Club 3d, meningen...


Aanbevolen berichten

Ik weet niet waar ik het precies moet zetten , dus ik heb het hier maar gezet.

Nu mijn vraag, ik heb juist een maand een club 3d GF9600GT gekocht, maar die is kapot.

Nu is mijn vraag niet wat te doen enzo, maar zijn er mensen met ervaring met Club3D?

Op internet lees je veel goede en slechte, en ze zijn relatief goedkoop.

Alvast bedankt!

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een collega en die heeft ook een Club3D kaart, maar die heeft er niet echt klachten over. Hij is ook niet echt met het systeem zelf bezig, wel met games.

Het is gewoon een solid merk en net zo goed als Asus of XFX. Kwaliteitsverschil houdt je per merk/kaart toch wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

kwaliteitsverschil in grafische kaarten zit er enkel op de koelers.

De meeste producenten van grafische kaarten (bijna allemaal eigenlijk) kopen gewoon reference design kaarten in & plaatsen daar een koeler bovenop. Daar zit dus het kwaliteitsverschil, en meer ook niet. Al die kaarten die een Top of een XXX edition zijn; zijn gewoon overklokte standaardkaarten. Andere bios erin & klaar.

Maakt dus ook niet uit welk merk je neemt als je niet wil overklokken (zelfs als je wil overklokken niet, want dan gooi je de standaardkoeler er toch gewoon af).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even voor de duidelijkheid. Club3d, Asus, XFX etc kunnen allen een chip van Nvidia of ATI erin zetten. Het verschil in het merk is vaak dat Asus de hoogte benchmark haalt qua power en krijgt in 1 kaart vaker meer mhz eruit. XFX klokt zijn kaart vaak hoger over, dit merk je dan aan de prijs die ietsjes hoger ligt. Over het algemeen is het toch best hetzelfde hoor. Kijk goed naar de uitvoering van de kaart (256 of 512 MB of 768 MB soms), en wat voor een cache die heeft. Vergelijkingen zijn per kaart toch verschillend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.