Ga naar inhoud

Asus laptop loopt vast bij het opstarten


Herman7

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,Sinds gisteren heb ik een probleem. Mijn laptop start wel op, maar stopt bij het welkomsscherm of bureaublad en dan kan ik er niets meer mee beginnen. Ik heb het al eerder gehad en vorige week ook al en opeens was dit over. Als mijn laptop dan vast loopt stopt het linkerlampje van de accu met knipperen. Ik heb het al met opstartherstel geprobeert te herstellen, maar deze staat op gisteren (opeens) en hiermee bereik ik dus niets. Opstarten in veilige modus gaat wel gewoon.Het gaat om een asus Notebook K51AE/K70AE. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen, want het is erg vervelend dat het precies telkens in mijn stage gebeurd wanneer ik mijn laptop het hardste nodig heb.Groeten,Herman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Herman7,

welkom op PCH.

Je kan een systeemherstel met behulp van een herstelschijf uitvoeren: neem dit topic grondig door, download en brand de juiste herstelschijf (link naar download zit in topic)...start op vanop je herstelschijf en probeer een systeemherstel uit te voeren naar een tijdstip van voor de problemen.

Belangrijk is ook dat je bootvolgorde in je bios aangepast is om dit uit te kunnen voeren, zie topic uit de link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie mijn topic van het bevriezen van de Laptop. De laptop van mijn vrouw liep ook vast en heb ik in een uurtje weer opgelost door stelselmatig reinigen met CCleaner en door een heleboel services, uitgezonderd de Windowsservices uit te zetten in msconfig. N.B. cleaning in de veilige modus werkt het best.

Een heleboel zoekwerk etc is niet nodig.

En ga in opstartbeheer een heleboel prgramma's nioet laten opstarten.

aangepast door Evert124
Toevoeging
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.