Ga naar inhoud

Recoveren lukt niet.


romijo

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb 'n vraag of jullie mij kunnen helpen met het recoveren van mijn oudste xp laptop?

zou er erg mee geholpen zijn omdat mijn andere laptop het heeft begeven en mijn desktop moet terug naar winkel.

Ik moet wel even vertellen dat ik er zelf al mee bezig ben geweest om te recoveren en om er een nieuwere xp besturing erop wilde plaatsen. maar dat was geen goede zet van mij.

want waarschijnlijk is nou gewoon ijn oudere versie overschreven

bij systeem info staat:

Microsoft windows xp professional versie 2012

service pack 3

genuine intel® Cpu

T 2050@ 1.60 GHz

kloksnelheid 800 MHz-512MB

Ik kan hier geen knipsel of screenshot bijvoegen werkt niet

Poeh,poeh wennen weer met XP

maar goed ik zou toch graag mijn oudje weer optimaal hebben

alvast hartelijk dank!

vr.gr. Romijo

aangepast door ProMind
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 137
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het is een microsoft media center editin 2005 windows XP gekocht in april 2007

QMO Notebook blackpearl 2050100 Qmotion

dubbele processor intel core duo T2050 (1.6 Ghz)

besturingsysteem legitieme windows XP media center edition

15,4 WXGA met Glare type

1280x800

Ati Radeon mobility x1400 128mb

512 MB DDR2

100GB harde schijf

super multi dvd-rw

doublelayer+kaartlezer

usb 2.0/firewire/tv-out/wlan

alle boekjes en cd's nog aanwezig

cd computer notebook

cd windows xp media center edetion

en nog een cd xp media center edition cdrom 1

Ik heb de originele cd's geprobeerd om te recoveren terug naar fabrieksinstellingen

maar is ooit eerder gebeurd door iemand anders en heeft er waarschijnlijk een andere versie xp op gezet

en nu ben ik weer aan het rommelen geweest met een andere xp versie verkregen (eweka neserver)

hij is erg onstabiel en zou graag hlp krijgen om hem weer normaal te krijgen

het lukt me zelf niet en heb toch al eerder op mijn zoon zijn pc dit gedaan (recoveren)

vr.gr Romijo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je even onderstaande uitvoeren?

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja volgens mij de instalatie cd's, zat er in ieder geval bij toen ik hem kocht, maar ik weet nog wel dat een kennis hem wilde recoveren 2 jaar terug en dat niet lukte en tegen mij zei van dan zet ik er een andere xp op, dus vandaar dat het mij nu ook niet zal lukken, heb dit eerder geprobeerd en zegt dan er staat een nieuwere versie op.

En ik heb die cd iso er in gestopt en er gebeurde vanalles dus wat ik nu precies gedaan heb dat weet ik dus niet.

Maar weet wel dat ik er nu dus een andere versie weer heb opgezet en volgens mij zonder dat de andere is verwijderd.

vr.gr. Romijo en alvast hartelijk dank weer.

Oo, en dat van first reboot dvd/cd komt niet eens in beeld.

aangepast door romijo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.