Ga naar inhoud

Recoveren lukt niet.


romijo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 137
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je installeert Windows normaal gezien door je cd/dvd station in te stellen als First Boot Device in je BIOS zodat je opstart van de Windows cd.

Ook kun je de installatie vanuit Windows starten, dit word wel eens gedaan om Windows te herstellen zodat je terug aan je bestanden kunt geraken b.v

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een Windows versie gedownload hebt van een server ben je met een illegale versie in de weer.

Als forum kunnen en mogen we geen hulp bieden om een illegale versie te installeren of werkend te krijgen. Alles kun je lezen in onze forumregels.

Mocht je er voor kiezen om de Windows XP Media Center Edition of een andere legale Windows versie te willen installeren helpen we je graag verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste romijo,

Wij hebben uw discussie gesloten wegens het vermoeden van illegale praktijken. Downloaden van een illegale Windows versie is een schending van de wetgeving op het copyright. Als forum mogen/willen/kunnen we hier geen hulp aanbieden om zelf niet in problemen te komen.

Bij vragen of opmerkingen mag u me per privébericht contacteren.

Vriendelijke groeten,

Dasle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor je hulp wederom, ben blij dat jullie mij verder willen helpen.

ik heb gekeken naar bericht xp

maar ik kan met mijn originele cd's niet in de bios komen en als ik de f12 of andere toets indruk zegt hij er is een nieuwere versie op uw pc geinstaleerd

zou het niet kunnen dat er dan nu 2 versie's opstaan

en kan ik nog wel iets met mijn originele cd's ?

kan ik handmatig niet iets verwijderen?

vr.gr. Romijo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.