Ga naar inhoud

Recoveren lukt niet.


romijo

Aanbevolen berichten

Ben je nog in het bezit van de installatie code die bij deze versie van Windows XP Media Edition hoort?

Deze code bestaat uit een reeks van 25 cijfers en letters die telkens in groepen van vijf staan.

Meestal vind je deze code aan de onderkant van je laptop terug op een label, maar het zou net zo goed kunnen dat ze in een boekje of op een sticker vermeld ergens anders staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 137
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja heb ik staan onderzijde van laptop xp

- - - Updated - - -

Mag ik met mijn vista laptop een nieuw bericht plaatsen? daar heb ik een recovering gedaan en de updates stroomde binnen van windows ook al problemen, maar dan heb ik als dat mag 3 topics open staan, wel heb ik een tip voor jullie

de vista laptop acer aspire 8930G heeft in het scharnierpunt de voeding zitten nu had ik geen contact meer dus dacht nieuwe voeding halen maar nee probleem bleef dus einde verhaal dacht ik totdat ik op werk tegen iemand vertelde over mijn laptop en die zei o dat kan ik voor 99% zeker voor je oplossen dus dacht ik tja wat kan er nog verkeerd gaan, en ja hoor hij heeft 'gefixt kwam doordat het scharnierpunt vaak dicht en open gaat en daardoor was het contactpunt binnenin van de voeding ontwricht en maakte geen contact dus precisiewerk gesoldeerd en hij doet 't weer dus ik helemaal gerecoverd zoals ik al zei ik dacht dan heb ik toch nog een ietwat fatsoenlijke laptop om nu mee te werken. maar dit hoort hier natuurlijk nu niet thuis gooi 't er maar af maar wilde dit toch met jullie delen

vr.gr.Romijo

aangepast door romijo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je voor die laptop met Vista nog geen topic geopend hebt kan je een nieuw aanmaken, indien er al een topic van bestaat kun je best daarin verder gaan.

Nu deze laptop met XP,

Het makkelijkst is het om deze code ergens op te noteren, wel zo makkelijk als je ze nodig hebt dat je de laptop niet op de kop hoeft te draaien.

Als deze laptop opstart, kijk dan eens op het scherm of er iets word vermeld van

Press ?? To Enter Setup

Press ?? To Enter Bootmenu

Kun je hier iets van ontdekken als deze laptop opstart??

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor Xp

bij starten zie ik press esc to cancel loading sptd sys

verder komt hij in de veilige modus terecht en vraagt of ik dat ook wil als ik met ja bevestig komt er een zwart beeld met mijn pictogrammen en bovenaan staat er en hele regel microsoft .............servicepack 3

start ik met nee bevestigen dan komt er in beeld systeemherstel als ik daar kijk zie ik alleen datums toen het slecht ging

dus heeft en zin omdat te doen en anuleer ik dat weer.

vr.gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bootvolgorde staat goed om op te starten vanaf een cd of dvd.

Leg nu eens de Windows XP Media Center Edition cd 1 in je cd station en sluit deze terug.

Druk nu op de F10 toets en save deze instellingen door te bevestigen met Y of YES en druk op Enter

Nu zou deze laptop normaal moeten kunnen opstarten van je cd, zie je de vermelding "Druk op een toets al u de computer vanaf cd-rom wilt opstarten" als je laptop herstart?

Druk dan op een willekeurige toets om van deze cd op te starten.

Mocht je een andere melding krijgen dan vermeld dit even.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.