Ga naar inhoud

windows crashd vaak en systeem herstel werkt niet


Gast monis71

Aanbevolen berichten

  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Waarchijnlijk ligt hij wel ergens in een map, maar ik heb hem niet binnen handbereik.:dong:

- - - Updated - - -

Ik hoop dat it niet een probleem is anders kan ik wel even gaan zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu wel iets raars niet door die buscontroller maar door iets anders.

als ik de pc nu opstart valt hij uit start opnieuw op en doet dit 3 keer waarna hij weer normaal opstart

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe ver is is geraakt in onduidelijk. mijn monitor geeft geen signaal en dan valt hij 2 keer uit en de derde keer start hij normaal op

dus hij valt iedere keer op hetzelfde punt uit.

Dus samengevat. als hij opstart valt hij uit na 10 sec.[geen signaal geeft monitor]

hierna doet hij dit opnieuw. totdat hij dit 3 keer heeft gedaan daarna start hij gewoon normaal op.

1. hoever hij is geraakt onduidelijk.

2. ik krijg geen foutmelding omdat mijn monitor geen signaal geeft.

3. aangezien ik niet kan zien wat hij doet door de monitor geen signaal geeft moet ik er van uitgaan dat hij

op hetzelfde punt uitvalt de tijd dat hij opnieuw opstart is ook hetzelfde

Link naar reactie
Delen op andere sites

De volgende keer dat je opstart, moet je dit eens proberen.

Start op in veilge modus door herhaaldelijk de toets F8 in te drukken zodra je de aan/uit knop hebt ingedrukt.

Kies dan de optie laatst gekende goed configuratie en kijk of het opstarten dan normaal verloopt.

Eventueel nogmaals testen door de pc te herstarten op de normale manier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik op f8 drukte kwam ik in het bios menu

ik kreeg hem daarnet zelfs niet meer aan [geen signaal] wat ik ook deed hij reageerde niet en starten niet op blijkt toch wel een groot probleem te zijn. ik heb hem nu wel aan de praat gekregen doormiddel van nog een keer goed schoon te maken van binnen.

aangepast door monis71
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.