Ga naar inhoud

Windows update


1908

Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs een nieuwe laptop aangeschaft en kwam na de installatie van Windows 7 het zelfde probleem tegen met updaten.

Na wat googelen ben ik hier terecht gekomen maar het bat scriptje hielp bij mij ook niet, nu ben ik zelf wat gaan rondkijken wat het misschien kan zijn en na 1 update verwijdert te hebben doet mijn Windows update het weer :)

In mijn geval lag het aan Driver genius (heb deze direct na de Windows 7 installatie geinstalleerd en uitgevoerd) en ik denk dat Driver genius een Update mee installeerd heeft en dat daarom Windows updater niet meer werkt.

Dus misschien is dit ook jou probleem 1908. Het enigste probleem is dat ik niet meer terug kan vinden welke ik nou verwijdert heb :D

Ik vind het trouwens erg goed hoeveel moeite jullie doen om andermans probleem op te lossen :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 136
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dan vrees ik dat er slechts een optie over blijft en dat is een herstelinstallatie (in place upgrade) van windows.

Daar heb je een installatiecd/dvd en de installatiecode van je windows voor nodig.

De onderstaande procedure heeft enkel impact op de windows installatie, niet op de geinstalleerde software of persoonlijke bestanden.

Je kan deze procedure volgen.

  1. Sluit alle toepassingen.
  2. Plaats de Windows 7 DVD in het DVD-station.
  3. Klik op Nu installeren in het venster instellingen.
    Als de DVD niet automatisch wordt gedetecteerd of opstart, gaat u als volgt te werk:

    1. Klik op Starten typ station: \setup.exe in het vak Zoekopdracht starten.
      Opmerking: De aanduiding van het station is de stationsaanduiding van het DVD-station.
    2. Klik op Setup.exe in de lijst programma's ..
    3. Klik op Nu installeren in het venster instellingen.

[*]Klik op Ga naar de meest recente updates voor de installatie (aanbevolen).

[*]Typ de productcode als u wordt gevraagd om dit te doen.

[*]Selecteer het besturingssysteem dat u bijwerken of Inplace wilt in het scherm Windows installeren .

[*]Klik op Ja om de gebruiksrechtovereenkomst van Microsoft accepteren.

[*]In de welk type installatie wilt u? scherm, klikt u op Upgrade.

[*]Wanneer de installatie voltooid is, start u de computer opnieuw.

Nadat de interne upgrade voltooid is, probeer Windows Update uitvoeren of op Windows-onderdelen in-en uitschakelen om te zien of het probleem is opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben nu al een ganse batterij aan fixes uitgevoerd maar zonder resultaat.

Dan moet je op een bepaald moment knopen doorhakken en een beslissing nemen: gaan we door met fixes zoeken en uitproberen (zonder garantie op succes) of gaan we voor een drastische ingreep die een reele kans op slagen heeft.

Misschien heeft de fabrikant wel iets dergelijks voorzien en kan je dit ook doen met de fabriekstools van Dell.

Kan je het juiste model en type van de laptop eens opgeven?

Als je nog een handleiding hebt kan je daar al in kijken of er iets in staat wat ons kan helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.