Ga naar inhoud

Kan Ad-aware niet verwijderen


Aanbevolen berichten

Beste

Ik heb juist een nieuwe PC aangeschaft. Daarop staat Windows 8 64 bit en Bullguard virusscan. Nu was ik mijn PC terug aan het herinrichten en heb ik via Ninite-site Ad-Aware op mijn PC geïnstalleerd. Op mijn oude PC heb ik dat een aantal jaar geleden ook gehad maar toen was dat maar een hulpmiddel om malware op te sporen en zeker geen volwaardige virusscan. Toen ik mijn vergissing inzag heb ik geprobeerd via Configuratiescherm Ad-aware te verwijderen maar de optie "Verwijderen" staat niet aangegeven. Dan probeerde ik Revo uninstaller maar dit gaat ook niet want Ad Aware is daar nergens te bekennen . Hoe krijg ik die rommel van mijn nieuw systeem af? Let wel Ik heb geen enkele ervaring met besturingssystemen en dergelijke dus ik heb echt wel stap-voor-stap-instructies nodig. Weet iemand raad a.u.b. want ik was nu net zo blij met mijn schone PC en nu staat er weeral direct rommel op. Voor mij geen Ninite meer want op deze manier gebeurt het veel te snel dat je vergissingen begaat! Groetjes en alvast bedankt voor jullie hulp. MVG Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawadde! Koopt ge ne nieuwe PC en vraagt ge om alles in orde te zetten qua software Werkt da Systeemherstel weer niet! Dat heeft bij mijne vorige PC met Windows XP trouwens ook nooit gewerkt hoor. Als ik Systeemherstel aanduidt dan sluit de PC af met de melding dat er met "deze" PC iets mis is en na opstarten staat Ad-Aware nog juist op dezelfde plaats!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeb gisteren op Systeemherstel gedrukt Kreeg melding dat er "iets mis was met deze PC" en nu blijkt er toch wel inderdaad iets niet jyust te zijn want het duurt heel lang als ik op de App Desktop tik voor ik van het startscherm naar Desktop kan Ook wordt er eerst een paars blanco scherm met alleen rechtsonder wat inconen alvorens mijn groen Desktop scherm met Desktopiconen en linksonder de iconen van internet explorer Firefox en verkenner Wat kan hier nu weer aan de hand zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de Link gebruikt Ben naar Configuratiescherm gegaan maar vermits er geen 'Verwijderen' optie was heb ik zoals de software aangaf "Change" gebruikt Dus in het Nederlands "Wijzigen" Vervolgens heb ik alle stappen gevolgd en nu is Ad Aware eindelijk van mijn PC verdwenen De Snelkoppeling op het bureaublad heb ik nog wel handmatig moeten wegdoen. Nu maar hopen dat het Systeemherstel geen schade heeft veroorzaakt. In elk geval van harte dank voor uw hulp. MVG Linda

- - - Updated - - -

Rosty Ik heb Ad Aware eindelijk weg gekregen Nu eens kijken naar het herstellen naar fabrieksinstellingen Ik ga alvast even kijken of het niet te ingewikkeld is voor mijn bescheiden computerkennis :dong::-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.