Ga naar inhoud

Naar fouten zoeken


Keppetje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hij geeft de klassieke foutmelding. Dat explorer.exe moet worden afgesloten. en de nummer is d0000144 weet niet wat de fout is maar hij sluit daarna wel de pc af. Na de foutmelding. En soms geeft hij ook de foutmelding: c000021a (het systeem is hersteld van een ernstige fout).

Met vriendelijke groeten

Keppetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

de fout is d0000144 wat kan ik daaraan doen?
Eén van de mogelijkheden bij die foutmelding is malware op de PC ... en dan komen we weer terug uit bij die HiJackThis. Begin daar eens aan, dan weten we misschien al wat meer na het plaatsen van je logje. Anders blijft het zoeken naar een naald in een hooiberg :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Keppetje...

Kape vraagde voor meer details te geven want deze melding zegt niets.

Daar kan niemand je mee verder helpen.

In plaat van daarop te antwoorden open je alweer een topic en alweer geen details. Als je systeem met haken en ogen aan elkaar hangt kunnen er wel 20 of meer errors komen... wil zoveel posten niet zien :pcguru:

  1. Welke operating systeem?
  2. Automatische updates aan?
  3. Welke IE gebruik je en de versie
  4. Duidelijke omschrijving van de fout, niet van als ik efkes bezig ben AUB?

Link naar reactie
Delen op andere sites

de automatische updates staan aan. ik gebruik windows xp. de foutmelding: de klassieke dat het programma moet worden afgesloten omdat er een fout is opgetreden. en daarna sluit hij de pc af. Voor de rest kan ik niets zeggen want de rest weet ik niet. Als er mij iemand kan helpen zeg het dan anders ga ik wel naar een pc winkel of zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik je goed begrijp heb je HiJackThis via de laptop op de besmette PC gezet en het programma laten scannen. Kan je het logje dan niet overzetten op een stick en via je laptop doorsturen naar het forum. Of is dat te simpel voorgesteld ?

EDIT : ik heb al je berichten samengevoegd in 1 onderwerp, zo blijft het wat overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.