Spring naar inhoud

Guest's Foto
Welkom,
Guest
Wenst u zich te registreren?

Foto
- - - - -

Vostro 1720 laadt niet meer op :(

• Log in om te reageren
2 reacties op dit onderwerp

#1 melissaramaekers

melissaramaekers

Nieuweling

• Lid
  • Pip
  • 1 berichten

Geplaatst 07 februari 2013 - 20:28

Sinds een paar maanden laadt mijn vostro 1720 niet meer op. Heb al nieuwe originele dell batterij en adapter gekocht maar nog steeds laadt mijn batterij niet op :s

Wat kan ik nog meer doen om mijn laptop terug te kunnen opladen ?

Bedankt

Melissa

#2 Asus

Asus

Super Moderator

• Super Moderator
  • 17630 berichten

Geplaatst 09 februari 2013 - 12:08

Dag melissaramaekers,

welkom op PCH.

Kijk eens of het onderstaande je probleem oplost ?...

Sluit je laptop af, verwijder eerst de adapter en dan de batterij...start opnieuw op, zonder batterij maar enkel op netspanning.

Klik op start (Windowsknop links onderaan) en geef in het zoekvenster onderaan apparaatbeheer in.

In apparaatbeheer klik je op het driehoekje voor Accu's...klik met rechts op Accu die voldoet aan Microsoft ACPI-besturingsmethode...

In het menu dat zich opent kies je voor installatie ongedaan maken, zie foto hier onder...let op : enkel uitvoeren voor Accu die voldoet aan Microsoft ACPI-besturingsmethode.

Geplaatste Afbeelding

Na deze handelingen sluit je de laptop af, verwijder je de adapter en plaats je de batterij terug in de laptop.

Wanneer je de batterij hebt geplaatst sluit je de adapter opnieuw aan en verbind je de laptop met de netspanning.

Start de laptop opnieuw op en kijk wat het resultaat is van deze handelingen.
Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...

#3 Asus

Asus

Super Moderator

• Super Moderator
  • 17630 berichten

Geplaatst 16 februari 2013 - 16:31

Hoi melissaramaekers,

hoe ver sta je met het oplossen van je probleem ?...:hmmmm:
Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Over ons

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!