Ga naar inhoud

BSOD ntoskrnl.exe


Red_Sparowe

Aanbevolen berichten

Hey,

Met een beetje geluk kan ik ergens volgende week eens een draadloze USB connectie testen.

Zijn er verder nog dingen die ondertussen moeten gebeuren. Ik zou graag weten wat er juist aan de hand is zodat ik, als het een hardware probleem is, in de winkel duidelijk kan zeggen wat een waarom ze me een nieuw onderdeel moeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Weer BSOD, deze keer met een andere melding:

WhoCrashed:

On Sun 24/03/2013 10:31:59 GMT your computer crashed

crash dump file: C:\Windows\Minidump\032413-5531-01.dmp

This was probably caused by the following module: ntfs.sys (Ntfs+0xC6B0D)

Bugcheck code: 0x1000007E (0xFFFFFFFFC0000005, 0xFFFFF880016F3B0D, 0xFFFFF88002B5C4B8, 0xFFFFF88002B5BCF0)

Error: SYSTEM_THREAD_EXCEPTION_NOT_HANDLED_M

file path: C:\Windows\system32\drivers\ntfs.sys

product: Besturingssysteem Microsoft® Windows®

company: Microsoft Corporation

description: NT-bestandssysteemstuurprogramma

Bug check description: This indicates that a system thread generated an exception which the error handler did not catch.

This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.

The crash took place in a standard Microsoft module. Your system configuration may be incorrect. Possibly this problem is caused by another driver on your system that cannot be identified at this time.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal ik straks ff tesete. AVG ok?

De problemen met Wifi heb ik kunne oplossen door een switch (die van onze vorige telenet installatie) te zetten tussen mijn pc en de modem. Sindsdien geen last meer met de wifi als mijn pc afstaat, kabel kan blijven insteken. Maar ik vraag me nog steeds af wat het probleem zou kunnen zijn... Zou ik toch graag nog te weten komen. Ik zal ook nog eens naar telenet bellen om het hun te vragen. Volgens mijn PC-winkel is het onmogelijk (hij durft er zijn hand voor in het vuur steken) dat er ergens een probleem zou zijn met het moederbord/netwerkkaart. Hij dacht eerder aan een probleem met het geven van IP-adressen door de modem. Is dit mogelijk? Van netwerken ben ik nog minder op de hoogte dan van de rest. Al een geluk dat we jullie hebben ;)

Crashen doet hij dus nog steeds. Zal straks AVG testen.

De rest van de week ben ik AFK.

Alvast bedankt voor alle hulp, hopelijk komen we er nog uit :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.