Ga naar inhoud

BSOD ntoskrnl.exe


Red_Sparowe

Aanbevolen berichten

  • Reacties 104
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Vaak zijn deze plug & play maar anders is de driver die meestal bijgeleverd is even installeren en je bent klaar.

Mocht je zo'n een kaartje gaan gebruiken zou ik de onboard uitschakelen in het BIOS.

Als je een kaartje kies van een bekende leverancier zal dit weinig tot geen problemen mogen geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

De Wii-lan-adapter werkt zonder problemen lang leven Nintendo (als al de games zo goed waren geweest als de eerste Zelda en Mario had ik mss nooit een pc nodig gehad xD). Ik zal deze nu en tijdje testen en zien of hij nog crashed of niet. Als de problemen opgelost zijn zo haal ik me wss wel nog een netwerkkaartje "fingers crossed".

Wat is nu juist het verschil tussen deze:

ASUS

Intel® PRO/1000 GT Desktop Adapter

Als alles dan in orde is alleen nog mijn PC-boer aanklagen:fight:of toch op zijn minst mijn mening eens goed ventileren in een volle winkel :motz:en op gepaste manier afscheid nemen :reddy:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat de Wii-lan-adapter werkt onder Windows 8 :top: kun je in ieder geval uitproberen of dit je probleem oplost.

Echt verschillen kan ik niet zo gelijk opmerken :hmmmm: Mocht ik er zelf één moeten kiezen zou ik voor de Intel kaart gaan.

De reden hiervoor is dat deze door een grotere verscheidenheid van besturingssystemen ondersteund word maar dit is niet relevant voor jou denk ik.

Je bent met de Asus kaart net zo goed geholpen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe schakel ik de on-board netwerkkaart uit in de BIOS, net nog een crash gehad (zelfde melding). En heb met WhoCrashed ook gezien dat de PC in de winkel tijdens het testen ook gecrashed is... Zonder aangesloten internetverbinding dus.

Met de Wii-lan-adapter lijk in wel een stabielere internetverbinding te hebben. Explorer (en Chrome) geeft het niet meer zonder reden op en mijn downloads lopen nu ook stabiel tegen 3,5 Mbps wat ook al een verbetering ten opzichte van de 200kbps waarmee ik voor de herinstallatie soms zat te werken. Dus hopelijk zorgt de actieve kaart ook zonder aangesloten kabel met momenten voor een probleem.... op hetzelfde blokje zijn ook 2 USB aansluitingen, blijven die werken als de kaart in de bios uitgeschakels is, kunnen deze ook voor problemen zorgen moest er effectief daar iets mis zijn?

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-24526-1417705431,4447_thumb.jpg

In het BIOS ga je naar het tabblad Peripherals en vervolgens navigeer je naar Onboard Lan Controller en zet je deze op Disabled.

Sla deze wijzigingen op.

De USB poorten zullen blijven werken als je jou onboard LAN uitschakelt en staan los van elkaar en mocht er effectief wat schelen aan je LAN adapter heeft dit niet direct een effect op je USB poorten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.