Ga naar inhoud

windows verkenner werkt niet meer


Aanbevolen berichten

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Beschadigde afbeeldingen kunnen soms problemen geven met de Windows Verkenner en crashes veroorzaken. Als Windows Verkenner niet werkt tijdens het werken met foto’s of bladeren in mappen die afbeeldingen bevatten, kunnen één of meerdere afbeeldingsbestanden beschadigd zijn. Voer de volgende stappen uit om dit probleem te onderzoeken:

  1. Klik op Start en vervolgens op Computer
  2. Klik op organiseren en selecteer map- en zoekopties in de vervolgkeuzelijst
  3. Klik op het tabblad weergave in het venster Mapopties . .
  4. Vink het selectievakje aan voor de optie Altijd pictogrammen weergeven, nooit miniaturen
  5. Verwijder het vinkje voor de optie het pictogram op de miniaturen weergeven
  6. Klik op OK om het venster Mapopties te sluiten

Navigeer nu naar de mappen met de afbeeldingen en kijk of u het probleem kunt reproduceren en of het wellicht al is opgelost. Als Windows Verkenner wederom niet meer werkt, bevat de map die u bekeek mogelijk nog meer afbeeldingsbestanden die zijn beschadigd of die beschadigde miniatuurgegevens bevatten.

Bron: Windows verkenner werkt niet meer [oplossing]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp dit gedeelte niet zo goed:

"Navigeer nu naar de mappen met de afbeeldingen en kijk of u het probleem kunt reproduceren en of het wellicht al is opgelost. Als Windows Verkenner wederom niet meer werkt, bevat de map die u bekeek mogelijk nog meer afbeeldingsbestanden die zijn beschadigd of die beschadigde miniatuurgegevens bevatten."

de rest is gebeurd, mvg Robin

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mensentaal (:biggrin2:) : doe eens opnieuw wat je hier beschreef

Ik heb hetzelfde probleem , als ik mijn documenten ofzo wil openen komt er op ' windows verkenner werkt niet meer' Deze word dan afgesloten en opnieuw opgestart, en zo gaat dat een aantal keer.

Als het probleem nog blijft bestaan betekent dit dat tussen je afbeeldingen er één of meer zitten waarvan de gegevens beschadigd zijn - dit beschadigingen zijn dan de oorzaak van het tilt slaan van je verkenner.

duseuh... bestaat het probleem nog altijd of is het van de baan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel , hij crasht meestal als ik de pc opstart , als ik eender wat open vanuit Mijn bibliotheek, dus documenten, afbeeldingen, downloads... bij wat hij precies crasht weet ik niet.

Mvg

- - - Updated - - -

Ik denkt dat het meestal onder afbeeldingen crasht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.