Ga naar inhoud

opstartproblemen


zubrrr

Aanbevolen berichten

  • Reacties 121
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nog een middeltje: mogelijk wordt je schijf als 'dirty' gezien - probeer dit eens:

> als commando (in cmd, en ook weer tweemaal die cd.. doen tot je op je C alleen staat !) ingeven: sutil dirty query c en dan enteren

Als je dan achteraf de melding krijgt dat de schijf 'dirty is' voer dan dit uit (weer vanaf alleen de c): chkdsk c: /f /x

controleer dan achteraf met het eerste commando terug of ze nog als 'dirty' wordt gezien.

Je vroeg ook hoe je de controle op c kan uitzetten,dit kan als volgt - maar of het aan te raden is, daar heb ik mijn twijfels over:

in het cmd-scherm typ je het volgende in en druk je op enter: chkntfs /x c:

('k las je vorige posts nog even na en zie dat het begonnen is na een uninstall van AVG - nu weet ik dat die niet zo maar te uninstallen is en dat er aparte progjes voor bestaan. Mogelijk kan je alles terugzetten naar een herstelpunt van vòòr de verwijdering van je AVG - maar dan zit je natuurlijk terug met die AVG (die je dan op een gepastere manier moet gaan uninstallen) en helemaal zeker dat je die controle dan niet meer hebt ben ik ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, maar bij copy/paste moet ik de eerste letter vergeten zijn.

het commando is dus fsutil dirty query c

Probeer je nog even?

enne: die oplossing van faqman kan je dan eventueel daarna gebruiken als dat commando niets uithaalt.

succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.