Ga naar inhoud

Poorten openen


Aanbevolen berichten

Als ik met uTorrent iets probeer te downloaden gaat dit echt heel traag.

Dan bedoel met een snelheid van 10KB/s.

Ik weet dat dit aan de Seeders en Peers kan liggen, maar toch niet bij elke download?

Dus dan was ik op zoek gegaan hoe je torrents kan versnellen.

Port Forwarding.

Er zijn genoeg sites die dat uitleggen maar ik raak er niet uit.

Ik heb telenet expressnet, en een gewone telenet modem.

Ik heb Wndows Vista 32 bit, en mijn downloadlimiet is nog niet vol.

Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

portforwarding is eigenlijk je externe poortadressen doorlussen naar (eventueel andere) interne.

Aangezien jij spreekt over geen router en enkel een telenet modem, vermoed ik dat je ook maar 1 pc aan je modem hebt hangen zonder een router ertussen, waardoor je dus niets aan je poorten kan (en moet) veranderen dmv portforwarding.

Probeer eens een torrent te zoeken van een linux distributie, vaak worden die aan een zéér hoge snelheid geseed. Misschien raak je daar wel een stuk sneller mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoek een torrent via je favoriete torrentsite en als omschrijving zoek je op Suse of op ubuntu.

Dan komen er allemaal linux distributies bovendrijven :)

Je moet hem zeker niet volledig downloaden, gewoon kijken of je na een minuutje of 3à4 een degelijke snelheid haalt. Als dat het geval is weet je dat het in ieder geval niet ligt aan jouw pc/internettoegang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30/sec is idd niet al te veel.

Hoeveel verbindingen per torrent en hoeveel draai je er tezelfdertijd? als je er teveel draait dan gaat je snelheid ook serieus inzakken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.