Ga naar inhoud

Opstartproblemen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 111
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dag Kweezie

Er werd inderdaad om de cd gevraagd maar er was daar zoals in vorige berichten de xp professional bij waar bij ik dit kon annuleren en dat hij zo verder scande. Maar ik betwijfel of ik wel de goede cd heb ingebracht want op einde van de scan heb ik helemaal niets gezien, er werd niets getoond.Ik heb pc nog laten aanliggen tot nu deze morgen omdat geel lampje (bedrijvigheid) nog veel oplichte. Dus ik laat pc verder aan liggen en doe niets tot ik iets van jou hoor.

De tekst op^cd was Windows Xp Home Recovery CD-Rom.

Grtjs

aangepast door Pandora_6039
iets vergeten
Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe kan ik een printscreen invoegen omdat .doc en bmp niet werkt.dit zou ter verduidelijking zijn
Je kan de afbeelding best toevoegen als bijlage aan je bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Zorg dat je ingelogd bent op een account met beheersrechten.

Ga naar start -alle programma's - bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt

Typ nu findstr /c:"[sR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.

Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

Voeg dit bestandje toe als bijlage aan een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het gevraagde krijg ik melding dat hij die dir's niet vind. Mijn dos venster is helaas gesloten geweest en weet niet hoe dat gebeurd is, en of dit zelfs belang heeft. Maar ik ben nu nog eens bezig sfc scannow uit te voeren en ga direct erna die laatste opdracht nog eens proberen.

- - - Updated - - -

Kweezie

ik heb dus direkt na die scan de gevraagde tekst getypt, de eerste maal was dit inde Windows dir. Maar daar toont die niets en ook geen log op bureaublad.Is dit omdat ik niet als adm ben aangelogd. Is mijn naam dan niet voldoende want ik stond vroeger toch als adm bekend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog eens zelf gezocht was lang geleden maar ik sta toch als beheerder en als ik dan aanmeld heb ik de tekst c:\doc & set\mijn naam> . Ik denk toch dat ik zo ben ingelogd als adm.?

- - - Updated - - -

Nogmaals geprobeerd, en dus nogmaals de meldingen dat hij al die dir's niet vind.Dus dit lukt ook al niet om een bestand als bijlage in te voegen!

[ATTACH]26411[/ATTACH]

Kan findstr niet vinden.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt op dit neer

Findstr: kan C:\Windows\....cbs.log niet openen

Findstr: kan and niet openen

Findstr: kan Setttings\Goossens niet openen

Findstr: kan Freddy\desktop\scfdedails.txt niet openen .

Dit is eigenaardig dit verwijst toch naar verkeerde dir's?

Het zou toch & ipv.and moeten zijn;Goossens Freddy (mijn volledige naam ipv appart)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens in de map C:\Windows\Logs\CBS of je het bestand CBS.log kan vinden.

Kijk dan naar de datum en de tijd van de laatste wijziging en als die overeenkomt met de tijd dat je de SFC scan hebt gedaan, pak dan dan cbs.log in als een zip bestand en voeg dan dat zip bestand als bijlage toe aan je volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kweezie

De map logs is volledig leeg. Toen ik deze morgen opstarte en na het ingeven van mijn paswoord reageerde pc ook al niet. Dan uitgedaan met resetknop en bij terug opstarten na ingeven paswoord blauw scherm met tekst :Een ogenblik geduld.......1/2 min

maar starte teug maar gedeeltelijk op zoals altijd ( dus het is dan enkel maar de startknop die je ziet en het uurwerk).terug uit ,terug blauw scherm maar toen starte hij door. Maar on dertussen al terug uitgedaan en terug aan en moet weer meerdere malen proberen maar geen blauw scherm meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.