Ga naar inhoud

Bestanden overzetten van C: schijf naar D: schijf.


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een acer predator gaming pc, zeer krachtige machine maar heb een probleempje, ik heb een C schijf van 500 GB en een D schijf van 450 GB.

Ik gebruik enkel mijn C schijf en ik vraag me af of ik afbeeldingen, familiefilmpjes en muziek op de D schijf zou kunnen plaatsen. Ik neem met fraps mijn spelletjes op om op youtube te plaatsen en zo 1 filmpje kan al 50 GB innemen als het ongeveer 15 minuten lang is. Ik ondervind dat als ik een filmpje gemaakt hebt mijn computer trager word. Niet extreem traag maar het is toch storend (ik ben het gewoon om met snelle pc's te werken). Zou het dus mogelijk zijn om mijn afbeeldingen etc op de D schijf te plaatsen? En als dat gaat en ik verplaats ook mijn documenten (waar instellingen van spelletjes instaan) kan ik dan mijn spelletjes nog spelen of moet ik opnieuw installeren op de D schijf? Alvast bedankt mensen!

Groetjes,

Jorben

- - - Updated - - -

Of is het gemakkelijker als ik de filmpjes op de D schijf zet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Jorbenilson,

:welkom:

Je kan op je D schijf zonder problemen alle eigen documenten, foto's, filmpjes, muziek zetten.

Ook de map "mijn documenten" kan je probleemloos verplaatsen naar je D schijf.

Is trouwens veiliger, indien Windows crasht staan je bestanden tenminste veilig op een andere schijf of partitie.

Maar of je spelletjes nog gaan werken als die mappen met instellingen ervan in de map "mijn documenten" staan.....? Ben niet zeker maar vrees ervoor.

Hoe je de map "mijn documenten" kan verplaatsen lees je hier. (klik erop)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.