Ga naar inhoud

Internet explorertabblad Google


Jean Paul

Aanbevolen berichten

  • Reacties 87
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dag,

Ik heb reeds getracht deze wijziging te doen maar stuit op twijfels omdat alles in het Engels staat (bijlage)

Volgens richtlijnen om alles terug in het Nederlands te krijgen krijg ik 6 punten te doen.

Op punt 4 staat : klik op tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op "OPNIEUW INSTELLEN."

Op punt 5 staat : klik op dialoogvenster "Instellingen voor IE opnieuw instellen" op OPNIEUW INSTELLEN

Nu is het zo dat , zie bijlage, alles in het Engels staat en ik niet goed durf te klikken op de aangegeven toetsen.

- Kan er mij stap voor stap worden doorgegeven welke knoppen ik nu precies in welke volgorde moet gebruiken ?

- Bij wijziging , gaan alle aan gestippelde punten in de grote kader niet verwijderd zijn ?

- kunnen die toetsen eens vertaald worden of mij aanwijzen welke EERST en welke DAN te gebruiken .

Dank voor hulp

Jean Paul

ScreenShot005.bmp

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij het downloaden van dat zip program krijg ik bij installeren en initialiseren een opmerking , zie bijlage

Ik heb nu reeds alles geprobeerd maar blijkbaar geen verandering.

PS bij eerdere discussies kreeg ik een vooraf gaande mail en zo kon ik zien dat er een reactie was van het Forum maar de laatste tijd geen mails meer en zo let ik er dan niet op dat er een antwoord van u komt.

ScreenShot004.bmp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.